Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har collinexxon@yahoo.com forsøgt at købe i din webshop?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Hansen:

Desværre får vi aldrig lov at lave en lukket liste... det vil registertilsynet aldrig godkende :)

Du opretter da bare en lukket gruppe herinde... Og vupti problem solved ;D

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 16:44

Hej Stine.

Jeg synes ikke du skal tage opslaget af. Og det med en lukket gruppe hvad skulle det nytte. Hvis folk føler sig hængt ud må de give sig til kende og vise i handling at de ikke er suspekte personer. Jeg har i mit liv alt for mange gange blevet snydt af små og store svindlere, der siger et i ord men agerer helt anderledes i handling. Jeg er efterhånden små træt af de rigtig moralske personer for hvem man jo ikke må forsvare sin ejendom og rettigheder, for alt skal være åh så korrekt, og sæt man trådte en over tæerne. Jeg har aldrig oplevet den slags hensyn fra svindlernes side tværtimod, skyr de ingen midler får at opnå deres mål.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:26

Anders Mikkelsen, Nr1:

Jeg synes ikke du skal tage opslaget af. Og det med en lukket gruppe hvad skulle det nytte. Hvis folk føler sig hængt ud må de give sig til kende og vise i handling at de ikke er suspekte personer. Jeg har i mit liv alt for mange gange blevet snydt af små og store svindlere, der siger et i ord men agerer helt anderledes i handling. Jeg er efterhånden små træt af de rigtig moralske personer for hvem man jo ikke må forsvare sin ejendom og rettigheder, for alt skal være åh så korrekt, og sæt man trådte en over tæerne. Jeg har aldrig oplevet den slags hensyn fra svindlernes side tværtimod, skyr de ingen midler får at opnå deres mål.

Man kan vende den om og sige, at hvis du synker ned på deres loosy niveau, så er du jo ik bedre end dem...

Tror ik der er nogen i denne tråd, som støtter svindel, men det er mere måden, hvorpå man evt hænger en forsvarsløs person ud (vi ved godt alle at den Yahoo mail er oprettet med svindel til formålet med 99% sikkerhed, men hvis det nu viste sig at være en mail, der var hacket, og personen nu var hængt ud som svindler pga andres handlinger...)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)