Jeg kan godt accepterer reklamer på en sådan side, men synes du bør smide dem ned i bunden. Det vil give mulighed for mere plads mellem de tre kolonner, som jeg synes er klemt meget sammen.
Lækker side. Den fungerer bare som den skal. Dog er der et par ting jeg ville ændre.
Den lilla farve i overskriften på hver kolonne er den samme farve for en link du allerede har besøgt. Det synes jeg er en skam. Måske blå eller hvid vil passe bedre.
Jeg er enig med de andre om, at adwords skal ligge under siden. Det vil give en bedre opbygning hvis kolonnerne var centreret og måske overvej at flytte dem en smule ned, så de ikke ligger så tæt på google-search og får lidt mere luft.
I højre side har du en "share" mulighed, som faktisk tager meget plads. Du kan overveje at flytte den ned i bunden ved siden af dine adwords.
Tak til flere for rosende ord. I er meget velkommen til at anbefale den til andre :)
Brian, jeg ser din pointe i at åbne Google søgninger i et ny vindue/faneblad. Det er taget til efterretning...og noget jeg vil overveje, især hvis der er flere der efterspørger det. Lige nu lægger har jeg valgt at lægge mig tæt op af Googles måde at gøre det på.