Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samme PBS forretningsnummer på flere webshops?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved nogen om man kan bruge sit forretningsnummer fra PBS, hvis man som jeg driver en webbutik og ønsker at starte en mere? Hvis dette er muligt, springer man så den frygtede PBS-kø over? Er der evt. andre fordele eller ulemper ved at anvende samme forretningsnummer?

På forhånd mange tak for jeres hjælp!

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 23:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 23:44

Indløsnings aftalen er knyttet til Firmaet
så teoretisk kan to webshops med samme firma bag vel godt bruge samme.

om den holder vand hos PBS tjah, de er meget firkantede, så længe der ikke gælder dem selv ;)

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 23:47

Jacob Ipsen:

Indløsnings aftalen er knyttet til Firmaet
så teoretisk kan to webshops med samme firma bag vel godt bruge samme.

om den holder vand hos PBS tjah, de er meget firkantede, så længe der ikke gælder dem selv ;)

Vi har nettop fået vores godkendelse for et par dage siden hvor vi nettop spurgte ind til dette.

Ifølge PBS skal der laves en ansøgning/indløsningaftale pr domæne, også selvom det er samme virksomhed.

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 23:51

Tak for svarerne. Lidt øv at man skal igennem det PBS cirkus igen Indifferent Det er ganske rigtigt samme cvr-nr, så det ville være dejligt, hvis de bare skulle tjekke den nye shop og sætte et flueben for at man kunne åbne butikken...

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:06

Jesper Christiansen:
Tak for svarerne. Lidt øv at man skal igennem det PBS cirkus igen Indifferent Det er ganske rigtigt samme cvr-nr, så det ville være dejligt, hvis de bare skulle tjekke den nye shop og sætte et flueben for at man kunne åbne butikken...

Ja sådan er det med monopol. Men jeg er ikke sikker på at deres ønske om 2 indløsningsaftaler holder i retten, uanfægtet deres aftaler, da cvr.nr er den juridisk ansvarlige enhed.

Måske på tide de får udfordringen.

Køb ren argan olie her

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 08:01

Lagersalg123 - JEN:

[ Men jeg er ikke sikker på at deres ønske om 2 indløsningsaftaler holder i retten, uanfægtet deres aftaler, da cvr.nr er den juridisk ansvarlige enhed.

Begrundelsen for PBS' krav er måske i virkeligheden, at to forskellige webshops for kunden netop fremstår som to forskellige - og på kontoudtog fra banken også bør fremgå som to forskellige tekster... Det kunne man selvfølgelig løse teknisk ved at få lov at sende en tekst eller et ekstra ID med, når man reserverer betalingen...

Når det så er sagt, så fik jeg min dankort-aftale rimelig hurtigt. Og da jeg for et par måneder siden ansøgte om international aftale ved siden af dankort-aftalen gik det lynhurtigt.

Har på fornemmeren, at hvis de kender dig på CVR-nummer i forvejen, så kan man være heldig, at det går lidt hurtigere...

Men det kommer selvfølgelig også an på, om du sælger krystalglas, avancerede gadgets eller elastikker i din webshop...

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 08:15

Det er normalt ikke noget der tager lang tid.

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 08:21

Jacob Ipsen:

Det er normalt ikke noget der tager lang tid.

Det lyder dejligt...Kan være at jeg bare har været uheldig de sidste to gange jeg har skullet igennem den proces :-)

Tak for jeres svar

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 08:25

ja men kan jo være uheldig.
kan også være du har haft remt ind  et par af de Problem perioder PBS har haft.

men de er blevet mere stabile i deres behandlingstider !

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)