Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål om fluesmækker...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Sep 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer...

Jeg har læst tidligere indlæg omkring dankort-fluesmækkere, men har stadig et ubesvaret spørgsmål...

Jeg har et par arrangementer det kommende år hvor det ville være fordelagtigt at kunne modtage dankort, og her må fluesmækkeren stadig være bedste mulighed... (har ikke internetadgang hvor det skal bruges så disse løsninger er ikke brugbare).

Men er det rigtigt forstået at jeg kan købe fluesmækker på f.eks. dbs.dk eller via Amino:-), og så herefter købe "Materiale til back-up" ved PBS indeholdende prægeplade, notaer mm, til kr. 330,-... - og så er jeg kørende.....?? 

På forhånd tak

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 10:55
Hej Martin,

Du kan også leje en af disse dankortautomater, som kører via mobilnettet!

Dem har jeg tidligere brugt og de fungere rigtigt fint og du får dine penge noget hurtigere og sikre i forhold til fluesmækkere.

Tilmeldt 8. Sep 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 11:12
Hej Brian,

Kan se på LD Betalingssystemer at prisen for leje er 750,- for første måned og derefter 250 pr. efterfølgende måned...

Da jeg kun har 2-4 arrangementer over 5-7 måneder hælder jeg nok stadig mere til fluesmækkeren!! Hvor har du selv lejet terminal...??

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 12:43
Jeg ved desværre ikke hvor de var lejet henne, jeg var bare "sælger" og skulle bruge dem.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 17:14
Dato: 25-10-2006 09:48:11 Forfatter:Marpov
Men er det rigtigt forstået at jeg kan købe fluesmækker på f.eks. dbs.dk eller via Amino:-), og så herefter købe ''Materiale til back-up'' ved PBS indeholdende prægeplade, notaer mm, til kr. 330,-... - og så er jeg kørende.....??

På forhånd tak

Jeg har købt en brug fluesmækker her på Amino, og så købt materialet som du nævner ved PBS. Men derudover skal du have en indløsningsaftale med PBS. Hvis du har en aftale om at modtage kort på nettet, så dækker den ikke når du fysisk modtager dankort. Og hvis du vil modtage andet end dankort, så skal det to aftaler.

Officielt så kan fluesmækkeren kun bruges til 31.12. Efter den dato bortfalder bankerne garanti, men jeg håber på, at det stadig er muligt at bruge fluesmækkeren.

Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)