Intet overhovedet - Ellers ville jeg også have et problem da jeg jo dagligt arbejder blandt og for revisorer og har gjort det i ca. 17 år. Det jeg siger er 1) at det bestemt ikke er alle revisorer der er gode ledere (det er ikke derfor de er indehavere) og 2) var mere ment humorisistisk men også en grad af sandhed - Faget og branchen lægger ikke op til at man har firmanavne som er for fancy og poppede og derfor ville for meget kreativitet også nemt kunne give bagslag.
Nogle revisorer er fagligt dygtige, nogle er "gode personligheder, andre er gode sælgere.og mange har lidt af hvert. Uanset hvad handler det om kemi i forhold til kunden.
Hej Bent
Det var bare lige det jeg ville have på det rene, hvilket jeg egentlig også havde forventet 
Jeg var selv i sin tid inde i samme overvejelser omkring mit firmanavn, og for den sags skyld også min hjemmeside, idet såvel firmanavn og hjemmeside og for den sags skyld brevpapir m.v. gerne skulle signalere en vis form for seriøsitet og professionalisme.
Derfor valgte jeg firmanavnet, hvor alle ordene hver især omhandler revisionsbranchen enten som selvstændige ord eller samlet. Samme udgangspunkt med hjemmesiden, ingen blinkende lygter eller smarte farver ligesom jeg aldrig kunne finde på at få fremmede links ind v.h.a. AdSense eller andre tilsvarende.
Hvis jeg havde været meget kreativ i en kunstnerisk retning, så var jeg nok ikke blevet revisor. Det er vist nok noget med den ene og den anden hjernehalvdel 
Hilsen
Tonny
Til Henrik
Link til Erhvervs Bladet omkring endnu en skatteaktion, som bærer frugt, synes jeg personligt er fuldstændigt fjollet, at der findes virksomheder i dagens Danmark, der tror på denne form for regnskabsaflæggelse kan gennemføres uden konsekvenser. Jeg kan kun tilslutte mig SKAT's initiativer på området, og håber der bliver slået meget hårdt ned på de virksomheder, som SKAT nu har fanget i den sidste aktion.
Hvorvidt der er revisorer involveret i disse sager, fremgår ikke af artiklen, men der skal da nok være nogen. SKAT har i givet fald også en god overbevisning om, hvem disse revisorer i givet fald kan være.
Jeg er absolut ikke tilhænger af mere kontrol, men deciderede snydere og skatteunddragere skal fanges, hvis den frie konkurrence og prisfastsættelse på et frit marked skal fungere optimalt. Vi må og skal følge de samme spilleregler.
Med venlig hilsen