Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogføringskursus. Pengene værd?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 17. Dec 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg studerer økonomi, så tal og regnskaber er en stor del af min hverdag. Jeg vil gerne lære noget mere om bogføring, og de programmer der findes.

Jeg har overvejet at tage et kursus i e-conomic fra regnskabskolen

http://www.regnskabsskolen.dk/ivkurser/bogforing-med-e-conomic

Kurset koster 2300,- +moms for 7 timer. Vil I mene det er pengene værd? Ville jeg få mere ud bare at prøve mig frem, læse om det på fx forums eller guidebøger?

Jeg vil gerne lære mere om bogføring for at yde service til mindre virksomheder, (for at tjene lidt ekstra til SU'en) som hellere vil bruge energien på andre områder. Ville e-conomic være et godt program at nå mange kunder på, eller er der andre programmer der er at foretrække (SummaSummarum, SALDI..etc..)

På forhånd tak

Kristian

Find vej med en rutevejledning eller se landkort over de danske byer.

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:50

Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.

Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:57

Halte:

Hej aminoer

Jeg studerer økonomi, så tal og regnskaber er en stor del af min hverdag. Jeg vil gerne lære noget mere om bogføring, og de programmer der findes.

Kurset koster 2300,- +moms for 7 timer. Vil I mene det er pengene værd? Ville jeg få mere ud bare at prøve mig frem, læse om det på fx forums eller guidebøger?