Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nådesløs feedback ønskes på "Hot or Not portal" Wellebob.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg står og halter med mine fremtidige skridt på min portal, så jeg ville meget gerne bede om nådesløs feedback på min "Hot or Not" portal Wellebob.dk.

Jeg ønsker mest feedback på om siden er brugervenlig og om i synes der er nogle ting der skal laves om eller tilføjes på siden.

P.t er der ikke meget aktivitet på siden, så hvis du også har forslag til hvordan jeg kan øge aktiviteten, ud over at øge tilstrømningen af besøgende til siden, vil det være super....

På forhånd mange tak for hjælpen!

Mvh
Jean-Michel C.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:46

jeg synes siden er brugervenlig, og appellerer til brugerne med forsk. godbidder, blogs bl.a.

men måske kan du finde inspiration til at forenkle designet en tak, og give siden mere farvemæssig power--se fx www.scor.dk  som modsat mange andre dating/scoresites har en vis power i design og farvevalg.......kan du bruge det?

vh flemming

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 21:56

Nu hører jeg ikke til målgruppen, så jeg kan ikke se hvad siden skal bruges til...?

Skal folk sende billeder, for at finde ud af om de er hotte eller?

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 22:10

det er da vist ikke meningen konkurrencen skal stå sådan her?

http://www.firma1.dk/fejl.jpg

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Skrevet kl. 22:12

Hej igen

Flemming: Mange tak for din feedback, og jeg kan godt se hvad du mener med farverne. Tror at der fra designerens side, i sin tid, er tænkt på at siden, skal virke elegant og sober, men du har ret i at det måske nok er lidt for "neutralt".

Business: Meningen med siden er at den, som du ganske rigtigt skriver, fungerer ved at de besøgende stemmer på hvor "hotte or not" dem som har lagt billeder ind af sig selv er.

Samtidig virker den også som et lille community for medlemmerne, med forum og blogs m.m, men trods alt er det billederne som bærer siden.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Skrevet kl. 22:17

Swon:

det er da vist ikke meningen konkurrencen skal stå sådan her?

http://www.firma1.dk/fejl.jpg

Hej Swot

Tak fordi du gør mig opmærksom på det, og ja, det har du helt ret i. Ser den selv i Explorer og Firefox uden dette problem.

Må jeg spørge dig hvilken browser du bruger?

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 22:43

firefox 3.5.7

Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:44

Kære Jean-Michael,

Jeg synes førstehåndsindtrykket er lidt roddet - det virker meget uroligt. Men siden er nem at finde rundt på.

Vær opmærksom på, at du faktisk også kan markedsføre dig med en farve - så brugere med det samme forbinder farven med din hejmmeside.....

Held & Lykke

Miaw

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:47

Dejlige flot sideSmile

Title kan dette forbedres mener denne her<title>Hot or Not babes og fyre</title>

• husk mindste 64 tegn husk max 67 tegn i title , dette laver et længere kliksbar linksgoogle
  • huske lav disse titler også på undersiderne gerne unikke

Bruger venlig heden ser ud til at være i top

skal der ske mere på siden , skal den findes godt på google ,

få nogle links til siden

lav bloggen med rss eller feed kan laves bl.a . wordpress tilmeld denne rss eller feed  forskellige rss - feed portaler såsom overskrift.dk mv.

opdatere dagligt nogle nyheder på siden

krav der er profil billedet i profiler og der skal være både navn og aldre , højde , vægt ,for hvem vil skrive samme , med en uden oplysninger i profil og ingen vil tage portal seriøse , vis der ikke sættes krav  , det er bedre at have 100 kvalitet profiler end 1000 profiler der ikke er aktive

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:07

Hej

Som mulig annoncør ser jeg desværre en begrænsing i eksponering for den der er på forsiden.

Kan du ikke fortælle lidt om mulighederne på siden?

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)