Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skjorte webshop - bæredygtig idé?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går og overvejer at starte en virksomhed, der gennem en webshop skal sælge billigt producerede skjorter fra f.eks. Østeuropa, Kina e.l.

For det første aner jeg ikke hvordan jeg skal starte, men det skal jeg såmænd nok finde ud af hen ad vejen. Nej, det store spørgsmål er om idéen vil være bæredygtig eller ej? - Hvad mener I?

På forhånd tak.

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ideen er bestemt bæredygtig, - uden at kende dig eller din baggrug, vil jeg dog nok hævde at det kræver noget faglig viden/ballast.. For det er alt andet lige ikke bare sådan lige at producere en skjorte.. Og du skal nok alliere dig med en som har kendskab til textilprod. i østen, da det unægteligt er noget anderledes at producerer i feks Kina end i Europa,- alene kulturforskellen og måden at arbejde på, har vist gennem tiden overrasket mange..

Ydermere skal du være indstillet på, hvis du ikke allerede er klar over det, at min. krav til antal pr. style, farve og stærrelse er unægteligt meget større end det vil være i Europa.

Men prøv at gå ind og søg efter leverandører på alibaba.com af skjorter i Kina, - måske det vil give dig lige mere indsigt i hvad der skal til og hvad der kræves..

Go' fornøjelse med projektet..;-)

vh/ Ulrik

Fra Ballerup
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, idéen er gangske rigtigt stadigvæk meget grov og upoleret, jeg mangler er definere et mere præcist koncept, skjortetyper og markedsføringsmetoder.

Men tanken var egentlig ikke at jeg selv vil designe skjorterne, jeg vil bare købe nogle klassiske af en producent, der producerer for flere forskellige mærker og derefter sælge dem billigt her i landet.

Fornemmer nemlig at der er et lille hul i markedet for sådan en virksomhed i københavns området (til at begynde med i hvert fald).

Men er der nogen der ved om det overhovedet er muligt at købe af en skjorteproducent i østen uden selv at designe dem - selvfølgelig med forskellige farver, mønstre og størrelser.

Fra -
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan jo kigge lidt på denne side

www.tailorstore.dk

Syntes selv det er et genialt koncept, og hvis du virkelig vil have en vinder butik skal den være lidt anderledes i forhold til alle de andre.


Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bestemt en mulighed, - men prøv at søge efter skjorte leverandører på alibaba.com i østen som jeg skrev tidligere, og prøv evt. at tage kontakt til en af dem, - flere af dem producerer i standard metervarer, som de mere eller mindre er lagerførende i...

vh/ Ulrik

Fra Ballerup
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak for linket alibaba.com - det er jo en super god hjemmeside til at finde internationale leverandører - har allerede fundet fire-fem potentielle. =)

Når der så står FOB price: US$ 3-4, hvad betyder det så? Er det købsprisen eller leveringsprisen?

Mathias

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

FOB betyder free on board, - altså prisen på varen leveret på skib i nærmeste havn i forhold til fabrikken, - altså du skal selv betale for at få sejlet varerne hjem til dk og resten af vejen til dit lager...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Von Münchhausen:

Du kan jo kigge lidt på denne side

www.tailorstore.dk

Syntes selv det er et genialt koncept, og hvis du virkelig vil have en vinder butik skal den være lidt anderledes i forhold til alle de andre.

Suuper fedt !

Hvis jeg nu ikke voksede som en bodybuilder på kreatin og anaboler lige p.t., ville jeg helt sikkert overveje at købe et par gode skjorter der..

Til topicstarter tror jeg, det afgørende er sikkerhed og tryghed, det er det i hvert fald for mig.

Der findes flere E-shops i stil med tailorstore.dk, fælles for dem alle er at de kan levere mere eller mindre personlige skjorter og jakkesæt, til gode priser. Jeg tror simpelthen ikke man kan sælge et 'standardprodukt' til samme pris...

- Simon

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Von Münchhausen:

tailorstore.dk

Syntes selv det er et genialt koncept, og hvis du virkelig vil have en vinder butik skal den være lidt anderledes i forhold til alle de andre.

Lidt trist at de ik engang kender til begreberne på de varer de sælger!

De sælger konfektionsvarer, og det har intet med skræddersyet at gøre!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)