Jeg havde valgt magento, i kan tilpasse den til præcis de behov I har vha. moduler osv. Magento ER fremtiden uanset hvilken retning du går i inden for webshops.
Du kan evt. danne dit et overblik over magento ved at kigge på min side. Se desuden www.magentocommerce.com og få mere information.
Jeg vil anbefale en DanDomain løsning. Her får du en fantastisk platform, samt nem navigering i admin systemet.
Jeg kan selvfølgelig designe samt integrere shoppen for dig. Se evt. nogle referencer på www.dyngby.com - Du velkommen til at maile på simon@dyngby.com såfrem du er interesseret i at høre nærmere.
Jeg kan love dig at jeg er engageret... Og forstår dælme godt dit synspunkt...
Vi har en rigtig go webshop nu som er i BGSys (har haft den i knap 3 år / over 2 mio hits og mere end 3600 varenr).. Så jeg kender alt til det at have webshop - og er da også en af grundene til at vi skal have én mere...
Men jeg vil bare så gerne igang NU, med den nye - og derfor søger jeg gode råd til, om vi skal fortsætte i samme boldgade - eller om vi skal forny os..
Vi kan levere en køreklar webshop baseret på det super fede Magento, til kun 9.995,- Prisen er inkl. design efter dine specifikationer (du modtager en krav spec du skal udfylde), opsætning, samt webhotel og betalingsgateway hele første år.
Magento understøtter forskellige brugergrupper (der kan derfor laves en forhandler gruppe) og der kan gives specielle rabatter til disse (ret avanceret endda).