Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger minibus til filmcrew. Stor PR til gengæld.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Sep 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag

Jeg henvender mig fra film/produktionselskabet "86Creations".

Vi skal skyde en spillefilm i Norge fra d. 28 Januar til ca. d. 20 Marts. Da vi er et forholdvist nystartet selskab er kapitalen ikke så stor, hvorfor vi søger at skære i budgettet  ved brug af alternative løsninger.

Det vi mangler er en minibus til 9-10 personer i de ca. tre uger vi filmer. Kørslen i Norge vil være af begrænset omfang.

Forventningerne til filmen er store, og vi satser stort på at promovere den efterfølgende. Bl.a kan vi garantere at virksomheden der låner os bussen, får 50.000+ personer som ser firmalogo og link til virksomhedens hjemmeside på vores Facebook side, og på vores egen hjemmeside.

Ønskes yderligere information ang. filmen, PR eller andet, så skriv endelig en besked og jeg vil uddybe.

Mvh Anders

86Creations ApS

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 18:52
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Der er ingen grund til at lave 2 helt ens indlæg samme dag Smile giv det lige en dags tid.

Tilmeldt 28. Sep 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:09

Mit første indlæg herinde, var ikke lige sikker på om det blev lagt op de steder jeg ønskedeSmile

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 14:31

Vi skal skyde en spillefilm i Norge fra d. 28 Januar til ca. d. 20 Marts. Da vi er et forholdvist nystartet selskab er kapitalen ikke så stor, hvorfor vi søger at skære i budgettet  ved brug af alternative løsninger.

betyder det ikke bare, vi har valgt at bruge vores penge på noget andet og vil derfor gerne have en bus stillet til rådighed gratis i tre uger?

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 14:35

Anders 86:
Ønskes yderligere information ang. filmen, PR eller andet, så skriv endelig en besked og jeg vil uddybe.

Send mig en privat besked her på Amino, så tager vi den derfra.

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)