Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annoncering i blade

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 12. Aug 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminos
Jeg skal i gang med at annoncere for vores produkter, som vi har landet i DK.
Vores hjemmeside åbner om en uges tid og produkter sælges allerede i de første butikker.

Er der nogen, som har erfaring med annoncering i blade/magasiner? Hvem har stykket annoncen sammen for dig og hvilken type fil forventer de at få?
Det handler om plejeprodukter til børn


mvh
Heine

 



"He who has begun his task is half way done. Have the courage to begin!"

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Heine,

Alt efter hvilket medie det er, men en pdf, cmyk farver og 54 Linjer så er alle glade

Jeg arbejder til dagligt med produktion og indrykning af annoncer i utrolig mange medier..

Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Alt efter hvilke medier du vælger så vil de altid meget gerne hjælpe dig både med placeringer og hjælpe til formater og hvordan du evt. skal aflevere materialer.

Du skal være opmærksom på at du som ny annoncør har mulighed for at få klækkelige rabatter, da det jo er en test for dig hvilke medier der virker. Derfor går annoncehajerne i bede og find ud af hvad de kan tilbyde dig. Hvis du bruger et eksternt bureau så vær opmærksom på at der er opstartsrabatter/priser og dem skulle du også gerne få glæde af ...

Held og lykke med annonceringen!


Fra Katrinebjerg, Århus
Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Lyder spændende at du vil til at annoncere i et traditionelt medie. Jeg har et par råd du kan tage med dig på din vej;)

Først ville jeg kigge på dine konkurrenter og lave en lille analyse af hvordan de bruger mediet hvis de gør det. Kig på de salgsparametre de bruger. Find de gode eksempler og find de dårlige.

Når du har på plads hvis du ikke har det på plads allerede, så ville jeg gå videre til udformingen.

Udformning:
Her er der mange muligheder. Mange tror at en annonce skal fylde en side, det skal den selvfølgelig også hvis det er det eneste format de har. Men pres dem og se om du ikke kan få et skævt format. Kig på muligheden for at lave flersidet, måske med en teaser på side et og videre til side to med information om produktet etc. Det kan selvfølgelig være dyrere at gøre det på den måde men i sidste ende kan det hjælpe dig til bedre positionering. Men husk at være kreativ og tænke på alle muligheder og umuligheder.

Brug muligvis en kommunikator, nu når produkterne er rettet til børn / forældre.

Brug din identitet som en skabelon til udformningen på annoncen. Brug denne ramme som annonceskabelon til de næste annoncer. Følg det nøje og skab en unik udformning som målgruppen husker.

Farver:
Kig på om du kan effektfuldt bruge sort/hvid og en kontrastfarve for at lede blikket hen til din annonce. Kontrast giver opmærksomhed. Kig på de nyeste trends indenfor farve og hvilke farver der findes i din identitet.

Tekst:
Brug ord som ”Gratis”, ”konkurrence” og "Quiz", folk er vilde med at ting der er gratis og elsker muligheden for at vinde noget. Selvfølgelig mener jeg ikke du skal give dine varer væk, men måske kan du finde en vinkel.

Byg en historie op omkring produktet og skab billeder i hovedet på folk når de ser og læser annoncen.

Leveringsformat:
Som flere andre skriver så kan du levere en tryk klar pdf fil der ligger i 300 dpi med ukomprimerede billeder for bedste resultat.

Håber der er lidt du kan bruge, og der ikke er for mange stave bøffer.

PS. Glemte helt at skrive at Den Kreative Bjergbestiger kan hjælpe dig med, at annoncen rammer den rigtige målgruppe gennem en kreativ udformningen, placering, form eller lign.

Med venlig hilsen

Daniel Laursen




Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Heine

Når det nu gælder plejeprodukter til børn, vil jeg som mor være meget opmærksom på det, som også er tidens trend: hvordan er det med indholdet af kemikalier i dine produkter? Parabener, farvestoffer, tilsætningsstoffer, parfume og andet, som er fuldkommen overflødigt.

Når du skal sælge plejeprodukter til børn, er det nu engang for en meget stor dels vedkommende mødrene, der køber ind. Så det er hende, du skal sælge til.

Og når jeg tænker mor, tænker jeg også: miljø, natur, tryghed, fred, hygiejne, tillid til produktet og andet i den dur. For mig er det ikke væsentligt, om det er gratis, eller der er en konkurrence. Det er vigtigt, at mine børn ikke fyldes med en masse unødig kemi.

Du skal også kigge på, hvad dine konkurrenter gør, men tænk måske også utraditionelt. Du skal skille dig ud fra de andre.

Jeg vil meget gerne tage en dyberegående samtale med dig om dine muligheder og hjælpe til en god og brugbar løsning! Sender dig en PM også, så kan du sige til, hvis det er.

Fra Kbh
Tilmeldt 12. Aug 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
tusind tak for jeres svar. Absolut brugbart!
Jeg skal nok lave et indlæg når vores hjemmeside går i luften om kort tid!


Heine

"He who has begun his task is half way done. Have the courage to begin!"

Fra Ribe
Tilmeldt 28. Oct 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kan være spild af penge at annoncere i ugeblade. Tidspunkt, produkt  og pris er tre vigtige faktorer der skal passe sammen.

Jeg ville kontakte den lokale avis og sige jeg har en god historie, lave et interview. Det koster dig ingenting. Hvad er det for nogle plejeprodukter til børn?

er det kendt eller skal folk lære det at kende.

Hvad er specielt ved at handle hos dig.

Hvordan er din belligenhed?

Er det hjemmefra eller i en butik i byen?

Kunne dine produkter være i et udstillingsvindue i en børnebutik med børnetøj?

Det kunne være links fra andre børne hjemmesider kunne hjælpe når du får din hjemmeside op at stå. Jeg vil måske godt være en af dem.

 

Håber det gav lidt inspiration.

 

Venlig Hilsen

Carina Elena

Fra Ribe
Tilmeldt 28. Oct 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er godt nok meget længe siden dette indlæg er skrevet til mig, så er spændt på om du stadig er på har været fra det. Da jeg ikke har kunne huske kodeord, men dine forslag sætter tanker i gang og jeg synes tit det er svært at se virkningen af annoncerne. Måske fordi opstillingen eller tilbud nyheder eller hvad det måtte være ikke fanger den rigtige målgruppe.

Jeg har i sinde at holde en aften åbent. men er f.eks i tvivl om det skal hedde klub aften vip eller bare aften åbent. Havde forestillet mig nogle børn skulle gå rundt i mit tøj denne aften og skifte undervejs.

Jeg har en kundeklub som jeg sender sms ud til. Ville sende en sms f.eks med få 10% denne aften som medlem. Tager du en ikke medlem med denne aften giver Annk-kidswear 20% til dig når din ven bliver medlem.

Har måske tænkt på at invitere en fabrikant men ved ikke hvad folk ville synes om ideen.

Hvis du stadig er med ville det glæde mig at høre fra dig.

Med venlig hilsen

Carina Elena Aarhus

 

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)