Men profilsiderne er blevet noget miskmask. Biografen, som bør være introduktionen til, hvem folk er, er blevet skubbet langt ned af siden, så man skal scrolle og kigge rundt på siden for at læse om folk.
Kan I ikke ændre lidt på rækkefølgen af elementerne, så biografien bliver noget lettere tilgængelig? Gerne måtte den stå, hvor den store, grimme Telia-reklame befinder sig, men jeg har forståelse for, at der også skal penge i kassen.
Designet ser ganske fint, men der er en fejl som får det til at stå forkert her i indlæggende på Google Chrome på pc (kører med 3.0.195.38).
Der er noget der ligner 300 px tom luft mellem profilinfo i venstre side og selv indlæggets brødtekst. (virker dog fint i internet explorer, så det må være en Google Chrome ting). Dvs. at indlægget ikke bruge den fulde bredde, hvilket hurtigt bliver irriterende.
Designet ser ganske fint, men der er en fejl som får det til at stå forkert her i indlæggende på Google Chrome på pc (kører med 3.0.195.38).
Der er noget der ligner 300 px tom luft mellem profilinfo i venstre side og selv indlæggets brødtekst. (virker dog fint i internet explorer, så det må være en Google Chrome ting). Dvs. at indlægget ikke bruge den fulde bredde, hvilket hurtigt bliver irriterende.
Håber det var til at forstå, ellers super :)
Jeg ved ikke om jeg forstår. I min Chrome - samme version, ser det sådanne ud: