Hej! Jeg er musikproducer og er i gang med at lave et koncept, hvor kunderne går ind på min hjemmeside, finder det musik de gerne vil have (via en indkøbsvogn), går til kassen og her selv kan bestemme det beløb, de vil betale for musikken. Det vil sige, at de for eksempel kan vælge at downloade det for 0 kroner, hvis det er det, de ønsker. Så betalingen er altså en slags donation. Jeg har søgt frem og tilbage på betalingsmidler og er egentlig endt med at blive ret forvirret. En ven fortalte mig, at Pay Pal kunne være en god mulighed. Men det er lidt noget rod, hvis kunden først skal oprette en pay pal konto. Mobilbetaling kunne også være en mulighed, men det virker til at være ret dyrt. Hvad vil I foreslå som den bedste mulighed? Forestil jer, at en kunde for eksempel bare køber et enkelt nummer og gerne vil betale 5 kroner for det. En anden kunde køber måske 5 numre og vil gerne betale 25 kroner. Det er altså små beløb. Mvh. Rasmus Hedegård www.rasmushedegaard.com |
Jeg mener ikke at brugeren behøver at have en Paypal konto for at lave et køb med f.eks. Visa via Paypal.