Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

cvr numre

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 23. Jun 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg driver en webshop, men starter nu også op som Freelance økonomikonsulent. 2 vidt forskellige brancher!

Jeg har cvr nr. til webshoppen og er registreret med branchekode for tøjsalg og med navnet Lauraamalie.dk! Som økonomikonsulent skal jeg selvfølgelig ha et andet navn, men bruger jeg samme cvr nr. har jeg ladet mig fortælle at der på fakturaen skal stå det oprindelige navn - altså Lauraamalie.dk! Lidt for "lyserødt" til mit nye erhverv. Skal/kan jeg ha 2 cvr numre??

Det er enkeltmandsvirksomheder begge to.

Maya

www.lauraamalie.dk og økonomikonsulent

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Du går blot ind på webreg og laver en ny registrering af en virksomhed. Og når du har gjort det, så ringer du til erhvervs- & selskabsstyrelsen, og siger at det er godt nok og at det er et SE nummer du skal bruge, da man kun kan have et cvr.nr.

Du får så fremsendt papirer fra Skat som hvis du havde et cvr.nr. men med oplysninger om dit nye firma på et SE nummer.

Bemærk at SE numre ikke kan ses nogen steder (andet end internt i Skat), hvis der skulle være behov for det, så i tilfælde hvor der er krav om cvr.nr, der skal du så oplyse det du har.

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)