Tak for inputtet :-) Hvordan set det her ud: |
-> Rasmus Fredslund Hansen
Tak for dit lange indput :) Kan se fornuften i mange af dine forslag :) For ja.. siden ser lidt kedelig ud, og det skal der strammes op på :) Jeg overtog for kort tid siden projektet fra Lars og fusionerede det med mit eget projekt, så det man ser på nu er en sammen bygning i et nyt hus, som lige er overtaget og derfor trænger til at få malet vinduerne m.v. :)
Har lige forsøgt at bakse et nyt banner sammen, som viser lidt mere romantik og kærlighed.. forhåbentlig :) Dog hæmmet lidt af copyright regler, da jeg følte mig forpligtet til at nævne fotograferne så de kunne ses.. dog med lysegrå i bunden af billedet.. jeg lægger mærke til det, men ved ikke om en bruger på gennemgang ser det lige så kraftigt :-)
Man kunne selvfølgelig også overveje at få designet et helt unikt banner.. har bare ingen idé om hvad sådan noget vil koste for en lille økonomi :-)
Teksten er lidt 90'er agtig.. men sådan er internet tekst vel? det skal være til at læse og her er der så nogle få at vælge imellem.. skal dog ikke lække skjul på at jeg selv har tænkte samme tanke for at peppe det lidt op.. men så skal man jo finde en font som kan læses i alle browsere og som er til at læse klart og tydeligt på en skærm uden at folk bliver trætte :-)
Kan godt se din point med Video og Ordbog, de er hermed blevet undermenuer så de ikke ligger og forstyrre billedet mere end højest nødvendigt :-)
http://www.netdatingtips.dk/
//Ny ejer af NetdatingTips.dk, som medgiver at det stadig ser lidt kedeligt ud...