Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NetdatingTips.dk

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Sandved
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 123
Fra  TerkeLit v/ Terkel Hansen Profilmetal A/S Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for inputtet :-) Hvordan set det her ud:
http://www.netdatingtips.dk/

//Ny ejer af NetdatingTips.dk, som medgiver at det ser lidt kedeligt ud pt..

TerkeLit.dk - Billig Websider, Webshop og Blogs

Fra Sandved
Tilmeldt 15. Apr 09
Fra  TerkeLit v/ Terkel Hansen Profilmetal A/S Skrevet kl. 23:25

-> Rasmus Fredslund Hansen

Tak for dit lange indput :) Kan se fornuften i mange af dine forslag :) For ja.. siden ser lidt kedelig ud, og det skal der strammes op på :) Jeg overtog for kort tid siden projektet fra Lars og fusionerede det med mit eget projekt, så det man ser på nu er en sammen bygning i et nyt hus, som lige er overtaget og derfor trænger til at få malet vinduerne m.v.  :)

Har lige forsøgt at bakse et nyt banner sammen, som viser lidt mere romantik og kærlighed.. forhåbentlig :) Dog hæmmet lidt af copyright regler, da jeg følte mig forpligtet til at nævne fotograferne så de kunne ses.. dog med lysegrå i bunden af billedet.. jeg lægger mærke til det, men ved ikke om en bruger på gennemgang ser det lige så kraftigt :-)

Man kunne selvfølgelig også overveje at få designet et helt unikt banner.. har bare ingen idé om hvad sådan noget vil koste for en lille økonomi :-)

Teksten er lidt 90'er agtig.. men sådan er internet tekst vel? det skal være til at læse og her er der så nogle få at vælge imellem.. skal dog ikke lække skjul på at jeg selv har tænkte samme tanke for at peppe det lidt op.. men så skal man jo finde en font som kan læses i alle browsere og som er til at læse klart og tydeligt på en skærm uden at folk bliver trætte :-)

Kan godt se din point med Video og Ordbog, de er hermed blevet undermenuer så de ikke ligger og forstyrre billedet mere end højest nødvendigt :-)

http://www.netdatingtips.dk/

//Ny ejer af NetdatingTips.dk, som medgiver at det stadig ser lidt kedeligt ud...

Fra Sandved
Tilmeldt 15. Apr 09
Fra  TerkeLit v/ Terkel Hansen Profilmetal A/S Skrevet kl. 23:31

Mikael christiansen:

Jeg har Kigget på anmeldelser du har lavet af de forskellige dating sider , hvorfor er noget godt eller dårligt , de er simpelthen for korte , derved ikke brugbar , til at vide hvorfor det var et godt eller dårligt dating side.

Stil dig nogle grundspørgsmål og svar på dem i ameldelsen

Hej Mikael, det var faktisk ikke nogen dum idé at lave lidt retningslinjer for sin anmeldelse frem for bare at taste der ud af frit fra hukommelsen :) Det vil jeg lige få implanteret i kommende anmeldelser :) Så kan man også bedre sammenligne siderne mod hinanden :)

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 23:50

Det er ca. 10 år siden, at jeg var aktiv på markedet, - og det ville givet havde været en hjælp med en side som din. Og så måske alligevel ikke! Jeg mødte nemlig min kone på soulmate.dk, og det ville jeg jo måske ikke gøre i dag, idet du slet ikke nævner soulmate. Den eksisterer ellers tilsyneladende i bedste velgående.

Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk

Fra Sandved
Tilmeldt 15. Apr 09
Fra  TerkeLit v/ Terkel Hansen Profilmetal A/S Skrevet kl. 23:55

Gongra:

Det er ca. 10 år siden, at jeg var aktiv på markedet, - og det ville givet havde været en hjælp med en side som din. Og så måske alligevel ikke! Jeg mødte nemlig min kone på soulmate.dk, og det ville jeg jo måske ikke gøre i dag, idet du slet ikke nævner soulmate. Den eksisterer ellers tilsyneladende i bedste velgående.

Hej Gongra

Har en 2-do liste på et par kilometer hvor Soulmate.dk var med.. men ikke blandt de næste 10 jeg ville kaste mig over :) Den er hermed opgraderet! En så god datingside fortjener ikke at vente på en bedømmelse, så kaster mig frådende over Soulmate.dk i nær fremtid :)

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 00:04

OK, så er jeg mere rolig. Var bange for, at du ikke kendte denne udmærkede side. Dengang kikkede jeg kun på dating.dk og soulmate.dk. Der var flere, men der er sket virkelig meget siden, så i dag er en side som din nærmest uunværlig for at finde rundt i datingjunglen, - eller i hvert fald en god hjælp.

Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk

Fra Sandved
Tilmeldt 15. Apr 09
Fra  TerkeLit v/ Terkel Hansen Profilmetal A/S Skrevet kl. 18:39

Gongra:

OK, så er jeg mere rolig. Var bange for, at du ikke kendte denne udmærkede side. Dengang kikkede jeg kun på dating.dk og soulmate.dk. Der var flere, men der er sket virkelig meget siden, så i dag er en side som din nærmest uunværlig for at finde rundt i datingjunglen, - eller i hvert fald en god hjælp.

Nej da :-) Men jo tak, den kan dog blive meget bedre endnu :-)

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 20:22

Hold da op en forandring! Jeg er imponeret over ændringen af siden, nu ser den langt mere indbydende ud og hvis jeg var på jagt efter den eneste ene online havde jeg nok brugt nogle timer på at læse igennem teksterne på siden.

Thumps up! og held og lykke med projektet.

Fra Sandved
Tilmeldt 15. Apr 09
Fra  TerkeLit v/ Terkel Hansen Profilmetal A/S Skrevet kl. 20:06

Rasmus Fredslund Hansen:

Hold da op en forandring! Jeg er imponeret over ændringen af siden, nu ser den langt mere indbydende ud og hvis jeg var på jagt efter den eneste ene online havde jeg nok brugt nogle timer på at læse igennem teksterne på siden.

Thumps up! og held og lykke med projektet.

Ja der er da sket lidt :) Lyder godt at det ser mere indbydende ud :)

Tak :)

Fra Sandved
Tilmeldt 15. Apr 09
Fra  TerkeLit v/ Terkel Hansen Profilmetal A/S Skrevet kl. 17:13

Så har jeg forsøgt at imødekomme nogle af de gode forslag med at lave en mere struktureret anmeldelse Smile God weekend!

http://www.netdatingtips.dk/2010/09/datelive-dk-hoer-og-se-hinanden-live/

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)