Hej jeg er ny herinde, og i det hele taget nybegynder inden for iværksætteri, eller hvad man skal kalde det :) Jeg har en idé som jeg gerne vil have ført ud i livet hvis muligt, men som sagt er jeg nybegynder inden for alt det her, så jeg ved ikke hvordan jeg skal komme videre. Min veninde og jeg har designet et møbel/koncept/oplevelse. Det er noget vi mener ikke er lavet før, i hvert fald ikke den kombination vi har designet, som er et møbel med integreret elektronik i forskellige former. Vi har indtil videre tegnet og beskrevet så godt så muligt og er i gang med at få lavet en 3d model af det hele, og nu er vi nået til et punkt hvor vi ikke ved hvad vi gør for at komme videre. Har prøvet at læse inde på diverse hjemmesider om hvordan man kommer i gang med patent, prototype, produktion osv.. Men har indtil videre fundet det ret uoverskueligt. Problemet er også at ingen af os har kapital til at starte det her alene, og vi ved ikke hvordan den slags fungerer. Så hvis der er nogen der har gode råd, eller kan hjælpe vil vi være meget taknemmelige :) Hilsen Alma, nybegynderen :) |
Cao,
prøv kig den her hjemmeside, der står meget om din emne. http://www.opfind.nu/