Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor AGEL - lanceres nu i hele EU på én gang

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Sep 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det, som får folk, kendte som ukendte, til at interessere sig og arbejde med Network Marketing?

Ens for alle, som arbejder med Network Marketing er, at de har en ubøjelig trang til selvstændighed. Med Network Marketing bestemmer man selv, hvor og hvornår man vil arbejde. Det er denne frihed, som driver de fleste netværkere. Samtidig er Network Marketing så effektiv, at de fleste opnår en ret pæn indkomst inden for relativ kort tid. Herhjemme kender man mest Network Marketing ved forskellige homeparties, - tit med overgearede sælgere, som præsenterer det næste store pyramidestunt. Men sådan er det ikke mere.

Hvorfor Agel Network Marketing?

Agel har skrevet historie som det hurtigst voksende network marketing firma nogensinde. På bare 16 måneder sælger Agel nu i over 20 lande, og nu lancerer firmaet i hele EU på én gang.

Det err en enestående mulighed for at være med fra starten, og dermed stå i toppen af det netværk, som kommer til at sprede sig i hele EU.

Jeg er ikke i tvivl om, at Agel med tiden bliver et af de største network marketing firmaer i Europa, og det er meget sandsynligt at de næste måneders arbejde, kan give mig en fast månedlig indkomst resten af livet” – udtaler Lars Østberg.

Agel har patenteret en helt ny måde at indtage kosttilskud på. Produkterne er et gennembrud inden for ernæring, og som i andre 20 lande, kommer det uden tvivl til at revolutionere det europæiske marked.

”Alle, som går med i Agel nu, kommer ind i et team, hvor vi hjælper hinanden. Jeg har i starten brugt min fritid på at hjælpe nye medlemmer til at komme i gang på en god måde, og det er absolut blevet en succes for alle. Er man ”iværksætter” og drømmer om selvstændighed og økonomisk frihed, så får man ikke større mulighed end med Agel.

Vil du vide mere så kontakt mig på:

kontakt@ageldanmark.eu

eller ring 20462249

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)