der mangler stadig produkt tekster og video sektionen er ikke færdig. men ellers er det meste på plads. ja og s.flg mangler der at blive læst korektur på siden, og der er sikket stavefejl :)
Jeg kan faktisk godt lide det. Det er stilrent, enkelt og overskueligt. Og på trods af at du ikke har har brugt popsmarte reklamebilleder, har du alligevel formået at undgå at det bliver alt for tørt.
Jeg forstår ikke hvorfor at der skal være så meget luft til højre for indholdet på siden, i forhold til venstre side.
det hurtige svar, det skal der heller ikke skal bare lige ha den til at arte sig ;) nårde til et punkt og gik over til tekster, og tænkte jeg kunne fin pudst layoutet lidt senere ;)
Hjemmesiden er let og overskuelige og nem at finde rundt og banner og image er godt tilpaset dit produkt .
Udover mangler at udnytte hver underside med 65 tegn jeg mener , den der ligger i kilde koden
Cvr nummer nederste på og dit kontakt nummer , skaber troværdig
En blog til siden , kan være en god ide , dette hjælper i søgeord optimering processen , derved sker der noget løbende på siden , da i sikkert har nogle nyheder engang imellem.
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
den pauser hvis man holder musen over, iden er vel også at den kun skal vække folks nyskerighed, da det kun er små korte teaserer, målet er at få folk til at læse headerne og trykke på læs mere...
ville det virke bedere hvis man kan se hvilket slide den er på , og at man evt kan hoppe tilbage ???