Jeg kigger voldsomt rundt omkring og ser mange erotiske webshops benytte paypal - men jeg kunne virkelig godt tænke mig nogle erfaringer og oplevelser fra andre shop ejere vedr. erotiske webshops og paypal.
Lidt offtopic: Jeg var lige inde på din webshop, og jeg er ikke meget inde i de forskellige begreber. F.eks. ved jeg ikke hvad en gagball er for'n en størrelse. Jeg finder dog alligevel nogle af produkterne i butikken tiltrækkende til min bedre halvdel, men aner ikke hvad de forskellige ting bruges til.
Her kommer min pointe så; hvad med at lave en FAQ som der bliver linket til fra hvert produkt så man nemt kan finde ud af hvad sådan en sag bruges til. Eller også skrive det direkte i produktbeskrivelsen. Det må vel også være mere søgemaskinevenligt...
Dog havde vi ikke paypal på vores shop, så det er lidt off-topic det beklager jeg, men du må slette det hvis du finder det irrelevant :-)
Men nu kan jeg se i kun tager dk og e-dk, hvis jeg må indskyde en kommentar så syntes jeg bestemt du/i skal få indført, mastercard, visa electron og alle de andre kort i den kategori.
I mit tilfælde var omkring 40% af alle køb med et af disse kort og det koster ikke meget mere at få det.
Lidt offtopic: Jeg
var lige inde på din webshop, og jeg er ikke meget inde i de
forskellige begreber. F.eks. ved jeg ikke hvad en gagball er for'n en
størrelse. Jeg finder dog alligevel nogle af produkterne i butikken
tiltrækkende til min bedre halvdel, men aner ikke hvad de forskellige
ting bruges til.
Her kommer min pointe så; hvad med at lave en FAQ som der bliver
linket til fra hvert produkt så man nemt kan finde ud af hvad sådan en
sag bruges til. Eller også skrive det direkte i produktbeskrivelsen.
Det må vel også være mere søgemaskinevenligt...
Hej Morten
Det er taget til efterretning. Jeg er faktisk ved at overveje at lave en side som gennemgår de forskellige begreber, men jeg har også været noget mere forklarende i de nye tekster :)
Jeg håber du vil kigge forbi når den nye shop går online, og så håber jeg oplevelsen af teksterne bliver bedre da.