Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med paypal og erotiske webshops?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 242
Fra  Unique Play Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg kigger voldsomt rundt omkring og ser mange erotiske webshops benytte paypal - men jeg kunne virkelig godt tænke mig nogle erfaringer og oplevelser fra andre shop ejere vedr. erotiske webshops og paypal.

Fra Skagen
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 18:52

Hej

Vi bruger paypal som betalingsgateway i vores shop, og det virker super, vi har ingen problemer haft overhovedet.

Er det paypal eller disse shops du er usiker på?

Dbh

Morten.

Opsætning af wordpress, som cms eller blog:

Wordpress Academy

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 08
Fra  Unique Play Skrevet kl. 18:58

Både og.

Hvordan kunder modtager paypal som betalingsgateway - og hvordan paypal har det med erotiske webshops :)

Mange tak for din erfaring - den er modtaget med et smil. Jo flere jo bedre, så jeg kan have et beslutningsgrundlag.

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 19:03

Lidt offtopic: Jeg var lige inde på din webshop, og jeg er ikke meget inde i de forskellige begreber. F.eks. ved jeg ikke hvad en gagball er for'n en størrelse. Jeg finder dog alligevel nogle af produkterne i butikken tiltrækkende til min bedre halvdel, men aner ikke hvad de forskellige ting bruges til.

Her kommer min pointe så; hvad med at lave en FAQ som der bliver linket til fra hvert produkt så man nemt kan finde ud af hvad sådan en sag bruges til. Eller også skrive det direkte i produktbeskrivelsen. Det må vel også være mere søgemaskinevenligt... Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:04

Hej Michelle.

Dog havde vi ikke paypal på vores shop, så det er lidt off-topic det beklager jeg, men du må slette det hvis du finder det irrelevant :-)

Men nu kan jeg se i kun tager dk og e-dk, hvis jeg må indskyde en kommentar så syntes jeg bestemt du/i skal få indført, mastercard, visa electron og alle de andre kort i den kategori.

I mit tilfælde var omkring 40% af alle køb med et af disse kort og det koster ikke meget mere at få det.

- Ellers en flot side.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:06

Der er visse regler ved paypal og erotisk varer , her  er linket , .paypal regler og politik eller evt. skriv til dem om spørgsmål .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 08
Fra  Unique Play Skrevet kl. 19:09

Morten Nielsen - Kidznet.dk:

Lidt offtopic: Jeg var lige inde på din webshop, og jeg er ikke meget inde i de forskellige begreber. F.eks. ved jeg ikke hvad en gagball er for'n en størrelse. Jeg finder dog alligevel nogle af produkterne i butikken tiltrækkende til min bedre halvdel, men aner ikke hvad de forskellige ting bruges til.

Her kommer min pointe så; hvad med at lave en FAQ som der bliver linket til fra hvert produkt så man nemt kan finde ud af hvad sådan en sag bruges til. Eller også skrive det direkte i produktbeskrivelsen. Det må vel også være mere søgemaskinevenligt... Smile

Hej Morten

Det er taget til efterretning. Jeg er faktisk ved at overveje at lave en side som gennemgår de forskellige begreber, men jeg har også været noget mere forklarende i de nye tekster :)

Jeg håber du vil kigge forbi når den nye shop går online, og så håber jeg oplevelsen af teksterne bliver bedre da.

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 08
Fra  Unique Play Skrevet kl. 19:10

Hej Rasmus,

Det kan du have ret i - vi skal også have disse betalingskort. Det er simpelthen bare et spørgsmål om, hvornår og hvordan og hvorledes.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)