|
Hej aminoer. Jeg får og skal købe noget på en webshop, hvor man kan vælge om det er et "VISA" eller "DANKORT", man vil bruge. Men på mit kort er der et visa logo på "forsiden" og et Dankortlogo på "Bagsiden". Hvilken skal jeg vælge?? Dbh. Kenneth Hedegaard Olsen |
Visa eller Dankort?
- 1
|
Hvis der ingen omkostninger er forbundet, så vælg Visa card, da det er sikrest... Koster det derimod, så vælg Dankort, men igen det afhænger af beløbet og leveringshorisonten på din vare eller service... |
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
|
Du skal klart have begge dele :) og se efter et ½ års tid hvad der virker bedste for dig, hvorefter du vælger hvad du vil sortere fra. Dbh Morten. |
Opsætning af wordpress, som cms eller blog:
Tror lige du skal læse trådstarters oplæg igen |
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
Hvis du læser indlægget et par gange mere vil du opdage at han spørger til hvordan han skal betale når han er ved at købe i en shop - Der er det normalt kun muligt at indtaste informationer fra et enkelt kort af gangen |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Hej Kenneth, Dit kort er et DANKORT, så derfor skal du vælge det. Et Visa/Dankort i Danmark har kun mulighed for at bruge Visa delen i udlandet. Logoet for Visa/Dankort er også og skal vises som Dankort (ikke en kombination som mange forretninger laver med halv Visa og Dankort logo). |
Bliv gratis medlem