Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner til website

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 154
Fra  Findino Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Dette er mit første indlæg her, så jeg håber jeg får lige så mange gode tilbagemeldinger som mange af de andre indlæg har fået!

Jeg har en, synes jeg selv, rigtig god ide til et koncept til en hjemmeside, jeg mangler bare en samarbejdspartner med kompetencerne til at lave hjemmesiden. Selvom alle påstår at de ikke vil kopiere ideen, eller hente inspiration fra den, vil jeg dog alligevel undlade at røbe for meget om den. Specielt fordi jeg ikke kender eller har fundet nogle lignende koncepter på internettet i forbindelse med min undersøgelse at tilsvarende hjemmesider.  Jeg er derfor sikker på der er et udækket behov både nationalt og internationalt. I kan kan derimod tage kontakt til mig via min mail, hvis i er interesseret i at høre nærmere.

Jeg er ikke interesseret i at betale noget for at få lavet hjemmesiden, så det skal derfor kun være gennem interesse i et samarbejde at man skal henvende sig. Tilgengæld har personen mulighed for delvist ejerskab og/eller en del af indtjeningen. Det er vigtigt at personen har kompetencer og erfaringer mht. hjemmesider der indeholder uploading af videos og rating og fordeling af disse (dvs. database etc.). Eventuelt ligeledes kendskab til sorteringsprocesser i forhold til  videos og lignende. Hvis man mener man kan håndtere dette og er interesseret, er man meget velkommen til at skrive og få mere at vide om projektet.

Min mail er følgende: projektwebpro@gmail.com

Jeg ser frem til nogle henvendelser - husk det er gratis at høre nærmere!

Mvh. Simon

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 15:27

Hej Simon,

Jeg kunne muligvis godt være interesserede i et samarbejde, men er lidt nysgerig angående hvad du selv vil bidrage med?

mvh Kristoffer

Tilmeldt 18. Sep 07
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 15:31

Som sagt så mange gange før, er en god idé 5% af projektets værdi, mens udførslen er 95%. Det kan være du, for at trække kompetente samarbejdspartnere til, skal beskrive hvad det er DU bidrager med, mens udvikleren udfører ideen for dig?

Skarpt skrevet men venligt ment

Thomas

E-købmand af guds nåde

Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 154
Fra  Findino Skrevet kl. 20:43

Som anbefalet og rigtigt set af Kristoffer og Franchisetager, lige en update på mit bidrag. Jeg står selvfølgelig for ideen/konceptet, markedsføring af hjemmesiden, samt ideer til webdesignet. Hvad angår planen for projektet angående målgruppe, eventuel krænkelsesundersøgelse og lignende, der kan blive nødvendigt, vil naturligvis også være noget jeg deltager i. Kort sagt står jeg for det meste udover lige at lave hjemmesiden - selvom fordelingen naturligvis skal aftales indbyrdes.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)