Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger IT vedligeholdelsesaftale

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Søger til kunde.

Beliggenhed : København Hellerup

(Tilbud1)

Jeg har en virksomhed som i øjeblikket køre med 14 pc'er. Vi har engang imellem problemer med vores pc'er og søger en fast virksomhed/partner til et 1-årigt kontrakt.

Du kommer til at have ansvar til alt vores IT. DVS. Hvis vi ringer med et  haste problem som ikke kan løses via tlf,  vi vil gerne have du skal komme hurtigts muligt. Vi skal have lov til at ringe dagligt mellem 9-16 med vores problemer.

Og 1gang om måneden vil vi gerne have en eftersyn af alle vores pc'er så alt er oppe til dato. (alle printer har blæk i, update, virusscan etc)

(tilbud2)

Vi vil gerne have at alle vores 14 pc'er er oppe til dato. Vi søger en virksomhed der kan komme og upgradere vores pc'er. Vi søger ny antivirus program og vi vil gerne have microsoft office 2007 på alle vores computer(køre med 2003). Plus diverse opgraderinger.

Jeg vil meget gerne have tilbud på de 2 opgaver

mrt@amsiq.com

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 10:33

Hvor i landet befinder virksomheden sig?

- Meget rart at vide for den kommende samarbejdspartner :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 10:36

Hej,

Jeg vil også gerne høre hvor i landet det er.

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 10:42

Hej Jeg vil meget gerne høre mere. Det mest interessante for mig ville være og få lov til at give et tilbud på en aftale på levering af printere blæk indkøb af nyt tilbehør som mus tastaturer osv.

Rådgivning inden for disse områder vil være indkluderet i en sådanne aftale.

Kontakt mig venligst på morten@improved.dk

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 10:48

Hejsa.

Er det helt ude i bagsværd? Jeg kunne godt tænke mig at sende dig et oplæg til samarbejde hvis det er inde i byen, men vi kan ikke smide alt vi har i hænderne på noget tidspunkt for at tage langt pokker i vold.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:24

Hov det må i undskyld.

Beliggenhed : København Hellerup

Jeg vil meget gerne have tilbud på mail. Evt. med Pris. pr time / måned eller pris pr PC/Medarbejder

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)