Jeg har en virksomhed som i øjeblikket køre med 14 pc'er. Vi har engang imellem problemer med vores pc'er og søger en fast virksomhed/partner til et 1-årigt kontrakt.
Du kommer til at have ansvar til alt vores IT. DVS. Hvis vi ringer med et haste problem som ikke kan løses via tlf, vi vil gerne have du skal komme hurtigts muligt. Vi skal have lov til at ringe dagligt mellem 9-16 med vores problemer.
Og 1gang om måneden vil vi gerne have en eftersyn af alle vores pc'er så alt er oppe til dato. (alle printer har blæk i, update, virusscan etc)
(tilbud2)
Vi vil gerne have at alle vores 14 pc'er er oppe til dato. Vi søger en virksomhed der kan komme og upgradere vores pc'er. Vi søger ny antivirus program og vi vil gerne have microsoft office 2007 på alle vores computer(køre med 2003). Plus diverse opgraderinger.
Hej Jeg vil meget gerne høre mere. Det mest interessante for mig ville være og få lov til at give et tilbud på en aftale på levering af printere blæk indkøb af nyt tilbehør som mus tastaturer osv.
Rådgivning inden for disse områder vil være indkluderet i en sådanne aftale.
Er det helt ude i bagsværd? Jeg kunne godt tænke mig at sende dig et oplæg til samarbejde hvis det er inde i byen, men vi kan ikke smide alt vi har i hænderne på noget tidspunkt for at tage langt pokker i vold.