Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem har lavet edbpriser, spilpriser osv.?

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 01:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Hoeks:

CyberWarrior:

Jeg kan lave helt den samme side til dig til 30 tusind kroner skriv privat det vil blive meget flottere

Kan du lave edbpriser.dk til mig for 30k? I så fald er det købt!

Så nupper jeg lige et site med :)

Du får travlt  Smile

/allan

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15073
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:41

DesignYOU:

Rasmus Hoeks:

CyberWarrior:

Jeg kan lave helt den samme side til dig til 30 tusind kroner skriv privat det vil blive meget flottere

Tror jeg tager et med i farten os, og kender mindst 2-3 andre, som ligeledes er fresh!

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 01:43

Fashion-Seller:

DesignYOU:

Rasmus Hoeks:

CyberWarrior:

Tror jeg tager et med i farten os, og kender mindst 2-3 andre, som ligeledes er fresh!

Vi kan vel splejse, så der er ikke langt ned til 5.000 per stk.Smile

Køb ren argan olie her

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 01:45

Til den pris er jeg også med Surprise

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:47

CyberWarrior:

Jeg leder efter folk der har lavet det og ikke folk der kan lave det. Har du referencer, så send mig gerne en PB.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Apr 08
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 01:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

HAHA... Ja, 30 K er ski billigt!!

Jeg synes du evt. skal prøve at ringe og tage en snak med Lars Rasmussen fra
Wheeler Webdesign
Address: Ribisvej 2
Postalcode: 4200
City: Slagelse
Country: DK
Phone: 45 58 52 01 92

Han har lavet gate2prices.dk, og var i sin tid med til at lave edbpriser.dk, før den blev solgt til aller koncernen. Han er super flink. Han kan ligeledes fortælle dig en masse om hvad du evt. skal være vågen overfor mht. de produkter du ønsker at lave prissammenligning på.

Dbh.

Frandsen

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:53

Frandsen:

HAHA... Ja, 30 K er ski billigt!!

Jeg synes du evt. skal prøve at ringe og tage en snak med Lars Rasmussen fra
Wheeler Webdesign
Address: Ribisvej 2
Postalcode: 4200
City: Slagelse
Country: DK
Phone: 45 58 52 01 92

Han har lavet gate2prices.dk, og var i sin tid med til at lave edbpriser.dk, før den blev solgt til aller koncernen. Han er super flink. Han kan ligeledes fortælle dig en masse om hvad du evt. skal være vågen overfor mht. de produkter du ønsker at lave prissammenligning på.

Dbh.

Frandsen

Tak for info, det vil jeg gøre!

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 02:08

Det som Edbpriser kan Nicolaj er, at sammenligne priser og de har en crawler som kører over de sites som de har sat op. vores version kan det samme bare i et andet design. De andre funktioner som de har på siden kan vi sikkert også lave, det er bare op til dig at vælge dem som du vil have sat op. Skulle andre være interesseret sender jeg gerne en link til siden, kom med et design layout og jeg vil gå det igennem og vende tilbage med et svar. Jeg håber dog du finder lige det du søger Nicolaj ellers har du min mail adresse.

Forsat god morgen

Med venlig hilsen

Lars

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 02:24

IndoSoft:

Det som Edbpriser kan Nicolaj er, at sammenligne priser og de har en crawler som kører over de sites som de har sat op. vores version kan det samme bare i et andet design. De andre funktioner som de har på siden kan vi sikkert også lave, det er bare op til dig at vælge dem som du vil have sat op. Skulle andre være interesseret sender jeg gerne en link til siden, kom med et design layout og jeg vil gå det igennem og vende tilbage med et svar. Jeg håber dog du finder lige det du søger Nicolaj ellers har du min mail adresse.

Forsat god morgen

Med venlig hilsen

Lars

Hej Lars,

Det script jeg har købt og kasseret kan også sammenligne priser og der er også en crawler. Jeg er heller ikke i tvivl om at I kan klare opgaven, men for mig er det lidt som at gå ned i en tøjbutik og bestille en trøje hjem de ikke har på lager. Man ved ikke helt hvordan den sidder og hvordan farven ser ud.

Jeg udelukker dog ingenting, men jeg er virkelig i tvivl og vil derfor kontakte nogle af de firmaer der er linket til i trådenSmile

Fra København
Tilmeldt 9. Jan 10
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 21:18

Rasmus ja vis du smider privat besked kan vi snakke om det.. Som sagt jeg er Danmarks billigste og bedste programmør hehe efter min meningStick out tongue

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)