Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nyhedsbrev

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vestbjerg
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 23:23

Hej Lone,

Hmm... umiddelbart bruger du en ret stor skrift, samtidig med at den er fed. Det "råber" næsten til mig når jeg går ind på siden Smile
Derudover mangler du noget margen fra kant til skrift. Skriften står helt op ad tabellens kant.
Jeg synes tabellen lidt signalerer hjemmeside fra 80'erne. Synes du skal "gemme" tabellens ramme, så man ikke lægger mærke til at det faktisk er en tabel. Eller du kan eks. blot have en streg i bunden af hver ramme for de enkelte indlag.

Farvekombination og baggrundstapetet synes jeg personligt er velvalgt, men det kommer jo lidt an på din kundegruppe.....

Håber det kan bruges?

Held & lykke med projektet!

Med venlig hilsen
Maj-Britt Kjær Sørensen
Creation Nation ApS

Freelance grafisk assistance og online kataloger
www.flashmagasin.dk

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 08:50

Jeg er enig, der mangler margin om indholdet, og fonten bør ikke være fed. Jeg er også enig i, at rammen om tabellen ser lidt for gammeldags ud. Du kan med fordel skjule den, og blot indsætte en tynd, sort/mørkegrå ramme om hele indholdet, så du får lidt "samling" på det.

Dertil bør du enten ændre din CSS, så det hele er inline, eller som minimum flytte din style-element ned i body-elementet. En del e-mail-programmmer fjerner hele head-elementet, og dermed vil din styling forsvinde. E-mail-programmer som GMail fjerner alle style-elementer, uanset hvor de befinder sig, så derfor anbefalingen om at bruge ren inline-styling.

Du skal også være opmærksom på, at dit baggrundsbillede ikke vil virke i Outlook 2007 samt GMail - du bør derfor finde en pæn baggrundsfarve, som kan give noget fokus til selve indholdsområdet, så brugere at disse e-mail-programmer også får en optimal oplevelse.

Ellers, rigtig pænt design, og en god og personlig stil, både i kommunikationsform og indhold. Det ser ud til at passe rigtig godt til din målgruppe. Dog bør du kigge på dit frameldingslink - det peger på en side, der primært beskæftiger sig med tilmelding, hvilket formentlig vil forvirre modtageren.

God fornøjelse med nyhedsbrevet. :)

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 11:07

- og så er der lige 2 skrive/tastefejl i din bundtekst

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 13:44

Så er margin rettet og cellepadding sat til 0, samt rettet slåfejl.....

Har dog et andet problem, for kan ikke huske mit kodeord og brugernavn til mit nyhedsbrevs modul....

Har prøvet alle tænkelige kombinationer, uden held....

Det er et stykke tid siden jeg implementerede systemet og kan ikke huske kodeordene.....

Nogen der har en idé om hvad jeg kan gøre?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:15

Hej Lone.

Jeg syntes nu er den er helt fin, taget i betragtning af, at dem som har tilmeldt sig dit nyhedsbrev, gerne vil have en person præget nyhedsbrev.

Prikken over i'et, vil nok være at du billedebeskriver den oplevelse og de følelse farverne kan give en, i dine tekster.

Feks.

”Forstil dig, dit ”nye” skab præget af glade farver der bringer smilet frem, hver morgen når du skal vælge tøj, i disse grå tider. Farver skaber godt humør og let til smil, så hvorfor ikke udforsker dine muligheder.”

Big Smile

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 14:29

Mit problem er og har altid været at udtrykke mig selv på skrift, det kunne jeg godt blive bedre til..... :)

Har nu fundet ud af det med kodeordene.... langt om længe.....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:54

Jeg kan anbefale at du læser bolig og mad magasiner og falder du over en lækker artikle, som du oplever forførende, så nærstudere teksten, man kan nemlig lære meget den vej, ikke mindst blive inspireret Big Smile

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)