Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google adWords på søg?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

1.000-1.500

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:13

Hold da kæft, Nicolaj - så mange penge? Det må skyldes, at du har mange konkurrenter, der også bruger en del på adwords, eller? Jeg bruger som tekstforfatter ikke noget nær det beløb.

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:19

TT Tekstforfatter:

Hold da kæft, Nicolaj - så mange penge? Det må skyldes, at du har mange konkurrenter, der også bruger en del på adwords, eller? Jeg bruger som tekstforfatter ikke noget nær det beløb.

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Jeg vil gerne bruge endnu flere, men det er faktisk ikke så nemt Smile

Fra København S
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 162
Fra  PR-Gruppen Skrevet kl. 15:19

Kenneth Olsen:

Hvad nu hvis jeg finder en søgesætning, hvor der ingen reklamer er i forvejen, så skal jeg ikke betale særlig meget for at komme op i toppen eller?

Godt spørgsmål og svaret er at du kan finde ord, hvor der er lav konkurrence, men hvor klikprisen er høj. Så at konkurrencen på et søgeord er lav, er altså ikke ensbetydende med at du får lave klikpriser. Smile

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:22

PR-Gruppen:

Kenneth Olsen:

Hvad nu hvis jeg finder en søgesætning, hvor der ingen reklamer er i forvejen, så skal jeg ikke betale særlig meget for at komme op i toppen eller?

Godt spørgsmål og svaret er at du kan finde ord, hvor der er lav konkurrence, men hvor klikprisen er høj. Så at konkurrencen på et søgeord er lav, er altså ikke ensbetydende med at du får lave klikpriser. Smile

Det er de tilgengæld på Yahoo og MSN. Er der ingen konkurrence, så får du klik til €0.05, medmindre at Yahoo på forhånd har vurderet at det er gode ord, så koster det €0.15-0.25.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)