Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis Flash skabelon

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer.

Jeg har tidligere i dag, svaret på en tråd, hvor efterspørgeren skulle bruge en billig startside til sit firma. Og det faldt mig da lige ind, at det kunne jo være der var andre end ham, der stod i sammen situation. Så derfor :

Hvis du lige står og mangler en simpel hjemmeside, så kig på http://www.lindegaard-larsen.dk

Det er helt gratis.

Jeg er i gang med at finde alle mine gamle skabeloner frem til gratis levering, ligesom jeg med tiden vil indsætte forskellige dokumenter, som du kan bruge hvis du er nystartet.

Det var bare lige det - og ellers held og lykke til alle iværksættere, og há en forsat god weekend.

hilsen Bennie

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 18:29
Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 20:51

Jeg tager da lige tråden op igen, hvis der skulle være andre der er interesseret.

Fra Hong Kong
Tilmeldt 20. Jun 08
Indlæg ialt: 196
Fra  cSupport Skrevet kl. 21:11

Hej Bennie, 

Må sige det er en fin service du giver. Men hvordan kan det være rentabelt, en hurtig søgning på et par af de skabeloner du fremviser på din side, koster mellem 50-60 USD. med en licens der giver dig tilladelse til at gøre brug af dem en enkel gang.  Eksempel, flash skabelon nr. 8 på din side, kan købes her, http://www.easytemplates.com/preview/300110034 til $56 USD.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 21:15

har købt dem, men aldrig brugt dem

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 11:51

hmm... jeg kan da ikke forestille mig at du bare må give dem ud, hvis du kun har købt retten til at bruge en enkelt.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 11:58

Jeg har gennem tiden købt retten til at bruge flere hundrede - har blot ikke brugt dem. Jeg ser da bestemt intet forkert i at forærer dem væk - måske til en nystartet amino, der har mere brug for sådan en, end jeg selv.

Men selvfølgelig... - hvis jeg bliver opmærksom på, at der er ulovligt, stopper det.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)