Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjen penge ( gratis )hvad har du at miste.

Side 2 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 23. Oct 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Ok jeg kan se dette her er ilde set, hvordan sletter man det igen,syntes nu ikke det er så slem som i vil gøre det til men pyt.
Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 18:50
Hej Torben1329

Du er lige blevet idiot & medlem af en spasser klub på nettet, hvor man kan downloade en masse lort til at provokere andre med i hverdagen.
Der er osse nogle kurser hvor man kan tage sig en lur, og sidst men ikke mindst har de et revolutionerende nyt spade system som du kun er dum nok til at hoppe på og tjene penge som du aldrig får hver eneste måned, blot ved at være idiot!

Du kan som medlem invitere dem du tror der er dine venner men som nu hader dig til at blive medlem af dette crap og da du ikke ønsker at være venner med dem sender du dem dette link.

Og har folk løst til at slå dine tænder ud koster det ikke en eneste krone (kun dem man slår ud), og du kan selvfølgelig melde dig ud igen når som helst (tro på det).

Her er et link til siden:

http://duerdumhvisduklikkerher.haha/12345/

---------------------

En mail man får tilbage når man tilmelder sig...
Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 18:58
Jeg tilmeldte mig siden for at se hvad dælen han nu forsøgte at lokke folk ud i og fik dermed også første "tilbud" til medlemmerne. Det kan ses på http://mcnally.dk/insiderviden/Insiderviden.htm for de, der måtte have interesse i det. Tilbudet understreger egentlig blot min egen, første tanke, nemlig at den eneste, der kommer til at tjene på dette i sidste ende, er Henrik.
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 19:32
Hejsa

Jeg er helt med på, at Skjulte Skatte er noget lort, men der er seriøst også nogen af dem, som har været på banen i denne tråd, som bør gennemlæse deres indlæg, inden de poster dem... Det er sgu da ikke seriøst at tilsvine folk og blive ved at trampe på dem igen og igen! Ja, Henrik Bruhn er god til at narre folk, men prøv da for fanden at lade være med at bruge en tråd som denne til at smadre folk - gå til boksning eller noget andet i stedet!

Martin S.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 20:58
Ok jeg kan se dette her er ilde set, hvordan sletter man det igen,syntes nu ikke det er så slem som i vil gøre det til men pyt.

Det er ikke muligt at slette sit indlæg igen efter så lang tid, og det ville heller ikke være retfærdigt overfor de debattører der har brugt tid på at skrive kommentarer i tråden.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 21:22
Hej Torben!

Jeg arbejder med Network Marketing - og har studerer denne branche gennem flere år - ja branchen har et dårlig ry - og dette skal nok findes i at der er for mange der lover rigdom uden meget arbejde - det findes IKKE!!

Jeg er sikker på at Network Marketing - og denne forretningsform er kommet for at blive - men det er så - som i alle andre brancher din og min opgave at være selektiv i valg af partner og udbyder.

Jeg har studeret bla. "SkjulteSkatter" blot for at være orienteret - da den dukker op på min ind-mail og dette har jeg så efterfølgende studeret selv om jeg har valgt den model og partner der passer mig bedst.

I forbindlse med mit studie af firmaet "SkjulteSkatter" har jeg så fået nedenstående link som ALLE I der får invitationen eller bliver tilbudt "SkjulteSkatter" bør læse grundigt!!

Linket er her:

Jeg bygger min forretning via Network Marketing og du kan få GRATIS information om denne branche her:

Her har jeg samlet vore erfaringer der - læs det før du går videre i denne branche!

Hilsen

mariannne & john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 13. Aug 05
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 18:37
Halløj

For en sikkerheds skyld vil jeg give dig/jer en advarsel.

http://www.evensite.dk/platinmyass.htm

Henrik Bruhn Kristensen er en svindler og hustler. Han har tidligere siddet i fængsel for bedrageri, hvilket man fx kan læse i denne måneds (oktober 2006) udgave af M!

Skjulte Skatte er således det sidste nye stunt i rækken af svindelnumre.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 18:45
Hej Anc Mobil!

Dit link virker ikke men det gør ikke noget for jeg har i mit tidligere indlæg linket til denne side i min info. om dette projekt.

Når I åbner linket med denne tekst: 

Så kan I læse om de der har fået nogle meget dårlige erfaringer med dette!

Før du går i gang med i disse aktiviteter - MLM - så studer denne branche et godt sted at begynde er mit eget link:

til JOMA Company se nedenstående - her er hjælp at hente!  

Hilsen

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 19:00
Torben1329-> Har du også skrevet mails og oprettet "tilbuddet" i andre fora på nettet? Det er nemlig ret udbredt p.t. at modtage en mail med denne "venskabelige" hilsen eller læse om det på diverse fora, der i den grad ikke relaterer til den slags crap.

Som eksempel kan jeg nævne http://newz.dk/forum/item/67540/ - og det er mildest talt p*sseirriterende med den slags spam, der florerer.

Nu er det sjældent, at jeg får lov til direkte at sige noget til en spammer, men nu, hvor jeg har chancen, vil jeg da gerne stille et par spørgsmål:

1. Hvad går igennem hovedet på folk, der tillader sig at forulempe andre mennesker med deres tilbud om alverdens rigdomme?
2. Siden Henrik Bruhns egen dementi er, at han opfordrer til at folk ikke spammer med budskaber om skjulte-skatte.dk, hvordan kan det så være, at
    a. du gør det alligevel?
    b. der er oprettet et særligt referencenummer i dit link?

Håber på et sagligt svar.

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 19:05
Sidst jeg fik brev fra den kære hr. Bruhn da skrev han da, at nu ville han stoppe for altid og de første 200 (hvorfor altid 200???) kunne få lov at købe alle hans magiske hemmeligheder. Han ville give alle sine tips fra sig og ih og åh så meget økonomisk lykke han lovede på et tresiders langt brev.
Det er vel et par måneder siden nu... og her kommer så min helt store undring: hvilken viden er det så han vil give væk denne gang? En viden han har akkumuleret på et par måneder? Interessant.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 2 ud af 5 (44 indlæg)