Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hej hvad syntes i om den ??

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Jan 10
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

hej som i mintidligere debatter var jeg igang med at kode en online madbestillings hjemmeside hvor alle kategorier indgik fra kiosk til pizza til super marked, og yderliger 25 kategorier.....

Jeg har lagt hjemmesiden op og er ved at færdig gøre den.Mangler Tilføje kategorier og forretninger, og oversætte  og fylde tingene op , ellers virker systemmet perfekt og uden problemmer . Men om 1 uge er den nok fuldt færdig og kan bruger.. ^

Jeg vil bare have jeres meninger om designet genrealt  og hvad i kunne tænke jer du skal laves så jeg kan kode det med inden det for alvor går i gang....

www.mad-kurven.dk

www.pizza2eat.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 15:58

Umiddelbart bryder jeg mig ikke om denne tekst på siden...

BETAL IKKE MED KREDITKORTNETTET DET ER FOR USIKKERT OG DYRT !

hvad er grundlaget for at komme med denne udtalelse ???
Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 16:00

Tænkte netop det samme. Det er simpelthen den ringeste salgsargument jeg længe har set?

Hmmm. Mon ikke det er pga. at der ikke er mulighed for at betale med kreditkort på JERES hjemmeside. Det tror jeg nu det er.

Fra København
Tilmeldt 9. Jan 10
Skrevet kl. 16:01

Kan du lave en god overskrift så putter jeg den ind, det bare fordi vores butikker som skal arbejde for os har sikke betalings terminaler, og det er det vi prøver at forfremme .... Hvordan kan det evt gøres? god overskrift?

Fra København
Tilmeldt 9. Jan 10
Skrevet kl. 16:02

Dino det er ikke så svært at implaetere på hjemmesiden men de forretninger som vi sammen arbejder med får sikkerbetalings terminal hvor de også får deres order på..

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 16:07

Ved online handel  anbefaler vi at du kontakter PBS for at opnå størst sikkerhed.

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 16:09

Okay så fair nok, hvis det er på den måde.

Jeg synes bare at jeres tekst er lidt misvisende og bringer en dårlig budskab, mht. handel på nettet. Alle webshops som har en aftale med PBS, kører med en SSL krypteret forbindelse, derfor er risikoen nærmest lige nul at man bliver franarret sine penge.

Det er da ligeså farligt og bruge sin dankort til at betale med i butikken, endda større risiko da der kan stå en bag nakken på dig og aflure din pin kode.

Fra København
Tilmeldt 9. Jan 10
Skrevet kl. 16:09

hwehehehe

Tilmeldt 9. Jan 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 16:10

Jeg syntes at designet ser godt ud..

Men teksten på side 1 ser mig noget uprofessionelt ud ..

Men ellers godt arbejde. Jeg tror bare det bliver svært at vende de 1000'vis af kunder fra Just-eat til din nye side.

Hvad er forskellen og hvorfor skal kunder skifte bestillings side?

Fra København
Tilmeldt 9. Jan 10
Skrevet kl. 16:11

Dino ja okay:-) Men hvad kunneevt være godt som budskab?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)