hej som i mintidligere debatter var jeg igang med at kode en online madbestillings hjemmeside hvor alle kategorier indgik fra kiosk til pizza til super marked, og yderliger 25 kategorier.....
Jeg har lagt hjemmesiden op og er ved at færdig gøre den.Mangler Tilføje kategorier og forretninger, og oversætte og fylde tingene op , ellers virker systemmet perfekt og uden problemmer . Men om 1 uge er den nok fuldt færdig og kan bruger.. ^
Jeg vil bare have jeres meninger om designet genrealt og hvad i kunne tænke jer du skal laves så jeg kan kode det med inden det for alvor går i gang....
Kan du lave en god overskrift så putter jeg den ind, det bare fordi vores butikker som skal arbejde for os har sikke betalings terminaler, og det er det vi prøver at forfremme .... Hvordan kan det evt gøres? god overskrift?
Dino det er ikke så svært at implaetere på hjemmesiden men de forretninger som vi sammen arbejder med får sikkerbetalings terminal hvor de også får deres order på..
Jeg synes bare at jeres tekst er lidt misvisende og bringer en dårlig budskab, mht. handel på nettet. Alle webshops som har en aftale med PBS, kører med en SSLkrypteret forbindelse, derfor er risikoen nærmest lige nul at man bliver franarret sine penge.
Det er da ligeså farligt og bruge sin dankort til at betale med i butikken, endda større risiko da der kan stå en bag nakken på dig og aflure din pin kode.