Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hej hvad syntes i om den ??

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Jan 10
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Popz det ikke helt færdigt endu det bliver meget meget flottere tak for de gode ord...  Ja hvorfor de skal vælge os fordi hos er der 28 kategorier , du kan se dem imorgen under kategorier, du kan bestille  Macdonalds, Burgerking,KEntucky, frugtkurve,Spiritusog smøger, frugtkurve ,cafe mad og meget meget mere Så derfor skifter alle til os:-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:41

Disse ting kunne forbedres synes jeg

Husk title gerne unikke titler hver underside og gerne 65 tegn det er denne her jeg mener

<head><title>Bestil Pizza, Sushi, ,Kinesisk,Hjemmelavet Sund Mad,Kiosk,Supermarked og meget mere Online / Mad-Kurven.dk</titleHusk lav mellemrum imellem ordene i title , lav ikke komma.

Nok ikke den mest sælgende tekst forsiden mener denne her BETAL IKKE MED KREDITKORTNETTET DET ER FOR USIKKERT OG DYRT !

kontakt siden hvor er den kunne ikke se umiddelbart , sæt en kontaktformular ind på denne side , så det er let at kontakte jer.

Har i Cvr nummer  ?,  vis i har  det, sæt det nederst på siden

Velkommen til den hårde konkurrence verden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 9. Jan 10
Skrevet kl. 19:57

Mikael tak min ven jeg vil hurtigst muligst ændre de ting du siger , ja tak lad os se hvordan det kommer til at gå:-) men siden er nok klar om 1 uge jeg arbejder hårdt, det vigtigste var systemmet og det virker uden problemmer som jeg har testet...   Men har du evt en god tekst til mig til istedet for det der,, for det terminal som vi giver til butikerne er der også betlaing system i så vi behøves ikke at implatere det på siden, det var bare meningen at forfremme det:-)

Fra Århus
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 20:40

ja jeg siger det samme..

Den fraråder jo folk om at handle på nettet

Hvorfor drømme hvis man kan realisere

Fra København
Tilmeldt 9. Jan 10
Skrevet kl. 21:25

mikael har rette unlited title op.. HAr du ikke en god overskrift til mig:-)   du ser ud til at være meget flink ven.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)