Popz det ikke helt færdigt endu det bliver meget meget flottere tak for de gode ord... Ja hvorfor de skal vælge os fordi hos er der 28 kategorier , du kan se dem imorgen under kategorier, du kan bestille Macdonalds, Burgerking,KEntucky, frugtkurve,Spiritusog smøger, frugtkurve ,cafe mad og meget meget mere Så derfor skifter alle til os:-)
Husk title gerne unikke titler hver underside og gerne 65 tegn det er denne her jeg mener
<head><title>Bestil Pizza, Sushi, ,Kinesisk,Hjemmelavet Sund Mad,Kiosk,Supermarked og meget mere Online / Mad-Kurven.dk</title> Husk lav mellemrum imellem ordene i title , lav ikke komma.
Nok ikke den mest sælgende tekst forsiden mener denne her BETAL IKKE MED KREDITKORT PÅ NETTETDET ER FOR USIKKERT OG DYRT !
kontakt siden hvor er den kunne ikke se umiddelbart , sæt en kontaktformular ind på denne side , så det er let at kontakte jer.
Har i Cvr nummer ?, vis i har det, sæt det nederst på siden
Velkommen til den hårde konkurrence verden
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Mikael tak min ven jeg vil hurtigst muligst ændre de ting du siger , ja tak lad os se hvordan det kommer til at gå:-) men siden er nok klar om 1 uge jeg arbejder hårdt, det vigtigste var systemmet og det virker uden problemmer som jeg har testet... Men har du evt en god tekst til mig til istedet for det der,, for det terminal som vi giver til butikerne er der også betlaing system i så vi behøves ikke at implatere det på siden, det var bare meningen at forfremme det:-)