|
Lagersalg123 - JEN:så glæder mig til at blive plus medlem og se hvem der giver minus karma uden at skrive det eller stå ved det hehe
Jamen, det kan jeg da kun bakke op. ![]()
Hellere i dag end i morgen. ![]()
Debat
|
Køb ren argan olie her
Jamen, det kan jeg da kun bakke op. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Nemlig, og som du sikkert har bemærket, er jeg helt åben om mine meninger Med venlig hilsen |
Ville jeg gerne, men kan se at jeg ikke kan bruge min .com adresse i min profil, så det er jo sørgeligt. |
Køb ren argan olie her
|
HØRT HØRT !!!!
Efterhånden er Amino ved at udvikle sig til en stor børnehave af folk der ikke gider at bruge den fornødne tid på at sætte ind i tingene før de spørger om alt muligt tåbeligt, som iøvrigt er blevet besvaret 1000 gange før ej heller gider de at konsultere f.eks SKATs vejledninger. Start f.eks her: http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1823794&vId=0 Mvh Ravn |
|
Hej Ravn, Amino er også for helt nye iværksættere, som ikke har den samme erfaring i at indhente de relevante oplysninger, som du måske har.
Det ligger vel nogenlunde i tråd med mit tidligere indlæg:
Vi har måske bare lidt forskellige måder at formulere det. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Find mig på LinkedIn
|
Hvordan er det du skriver til folk der ber om hjælp. hvorfor bliver du ikke væk hvis du er for selvfed til at være blandt os almindelige dødelige. Prøv at skrive mindre nedsættende det koster ikke noget
Henning Larsen |
|
... Og på dette link kan man hurtigt klikke sig frem til dette: http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=108122&vId=202444&i=11&action=close#i108122 Som er indholdsfortegnelsen (!) for reglerne for moms, fakturering og regnskab, og som fylder omkring et par sider. Hvis man er ekspert i dem, er man vel sjældent på Amino som iværksætter, men har en god forretning som revisor eller skatterådgiver eller lign. Er det virkelige problem ikke snarere, at reglerne er så komplicerede at de i sig selv kan være en barrierer for mange iværksætterer? Så behøver man vel ikke i et forum som dette at skælde ud over at nogen stiller et spørgsmål der måske nok er banalt, men ikke dumt. - Efter min erfaring kan man ikke stille dumme spørgsmål om moms overhovedet - reglerne er jo resultatet af mange års politisk forfordelingspolitikm, og sjældent logiske. - Lad dog folk spørge løs - andre kan vel selv om hvorvidt de vil svare eller ej. |
Der er efter min personlige mening godt formuleret Og i øvrigt velkommen til, Lars |
Find mig på LinkedIn
|
Jeg vil da sige at den her tråd er kørt fuldstændig af sporet. Jeg søgte et svar på et meget simpelt spørgsmål, og det kan da godt være det er basal viden for mange af jer, som har været selvstændige i lang tid. Men nu er jeg ny indenfor området, og jeg synes ikke rigtig jeg kunne finde svar på det jeg søgte, men det er da beklageligt at nogen føler sig irriteret over sådan nogle spørgsmål. Nu har jeg personligt lavet musik i mange år, og i de respektive forums var der også folk som jeg, der var helt grønne på området, men i stedet for at skrive nedladende kommentarer, fordi personen ikke har den mest basale viden, så lader man bare være at svare, hvis man har haft så dårlig en dag, at den slags kan bringe ens pis i kog. Man får i øvrigt en meget bedre følelse af at hjælpe andre, fremfor bare at skyde dem ned, pga. deres manglende viden :) Du skulle i øvrigt prøve, det har faktisk givet pote, da mange af de personer jeg har hjulpet også har kunne hjælpe mig senere hen. |