Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige kontor møbler fra konkurs bo ønskes

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Grindsted
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mangler noget inventar til et kontor.. hvor kan man finde et sted der handler med konkurs boer ovs..

hjælp mig

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 11:18

Hej

Jeg købte mit kontorinventar hos www.kontorzonen.dk - jeg kørte selv derud, og fik fint inventar til en rigtig god pris.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 11:21

Har du prøvet at google efter nogle firmaer som tilbyder dette.

Der findes en hel del, kan ikke huske navnene, men købte selv for nogle år tilbage, og kan da kun anbefale det, da du kan finde stort alt og i en meget fin kvalitet og pris - jeg købte dengang kontormøbler fra et firma, der gjorde sig i konkursboer, her i Vallensbæk, mener også, at de har en afdeling i Kbh. (sydhavnen) nede ved Fisketorvet. Nu ved jeg ikke hvor du kommer fra, da du har valgt at være anonym, men hvis du er bosiddende i kbh. ville det være en mulighed.

Hvis du ikke finder noget på google, er jeg sikker på, at der melder sig nogle i tråden.

Dbh.

Kim

Fra Valby
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 390
Fra  Workflow Skrevet kl. 22:34

Hej Mikkelsen

Der er ofte kontormøbler til salgkonkurser.dk

Lige nu står f.eks:

28 arbejdsborde, 61 kontorstole, en del reoler i forskellige højder og størrelser, 250 bøger og hæfter, overhead projektors, værdiskab uden nøgler, 2 spiseborde, 4 alm. skriveborde, cafeborde, whiteboards i forskellige størrelser, flip-over, skabe o.a...

...med højeste bud kr. 5.500

Vh Brian

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)