Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dankort betaling på Joomla webshop

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes der er mange forskellige eksempler af priser.

Men det er ikke helt de 10.000,- for hun var blevet oplyst.

Som jeg kan læse, kan det faktisk laves for godt 3500,- for oprettelse og drift i et år...?

Det er kun en lille fritidsshop hun har, så hun vil ikke smide alt for meget i det nemlig.

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 21:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan se priserne her.
Gå efter priserne under internethandel.

250 i oprettelse, samt 1.000 i drift per år. Dertil betalingsgateway, så de 3.500 passer meget godt.

Den pris som der ellers bliver henvist til, på 3.500, gælder udelukkende modtagelse af internationale kort (Mastercard, visa mv.) igennem PBS.

Mvh
Henrik 

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 21:32

Lige det jeg skulle bruge..:)

Tak for hjælpen.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 21:39

De 3500 i oprettelse som PBS tager for oprettelsen nu når du udfylder online ansøgningen dækker både DK og Internationale.

Derudover er der en årlig udgift på 1250,- for begge indløsningsaftaler.

Hjælper ofte til med ansøgninger osv. men sendte også en selv for min bedre halvdels webshop for et par måneder siden - den blev godkendt på 21 timer fra ansøgningen til vi havde svar.

Lidt spredte info og nyheder om Joomla og Dankort / Betalingskortsintegrationer:

Det er os som har udviklet QuickPay integrationen til VirtueMart

Vi lancere omkring 1/2 et helt nyt webshop system til Joomla - med integrationer til bl.a Epay, QuickPay (og e-conomic til regnskab)

Vi lancere omkring d. 1/2 også en ny version af redFORM med indbygget integration til Epay - Så kan man kræve betalinger for arrangementer osv. hvis man bruger redEVENT - eller man kan også bare lave en formular og smide priser på de enkelte muligheder og kører det igennem Epay.

Vi lancere forresten også et helt nyt medlemssystem til Joomla hen over den næste måned - som også er integreret til såvel Epay som Quickpay og som understøtter medlemskontigenter / abonnementer og ACL (kontrol) af adgang man kan tilgå.

Nu hvor vi lige rundede lidt om Joomla og Dankort Big Smile

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 10:50

Jeg ved heller ikke hvad der skete. Vi fik af vide af flere af vores bekendte erhvervsdrivende at en indløsningsaftale med PBS vil tage 3-5 uger. Vi var derfor ude i god tid, før vi havde lagt alle varer op i butikken. Så vi stod med indløsningsaftalen før vi var helt klar til at sælge. 

Vi har vel bare været heldige Big Smile

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)