Hej alle Amino'er Jeg sad her idag på mit arbejde, og tænkte om det ikke kunne være fedt med et program noget ligene Msn her til Amino. Som man skulle kunne logge på Amino fra et stykke software som MSN. Hvor man kunne få besked med det sammen der er en som skriver i ens debatoplæg. e.v.t. et Popup vindue eller ligene. Der skulle også være en liste over alle der er online med det stykke software som man kan starte en samtale med. Måske lave så man kunne gøre en samtale offentlig så andre har mulighed for at komme med i samtalen vis det er et emne som de har interesse for. Der skal selvfølgelig også være mulighed for at have en privat samtale. Det var bare lidt af de funktioner jeg syndes sådan et stykke software skulle have. Liste over Funktioner: Samtale Privat/Offentlig
Hvad for nogle funktioner syndes du sådan et program skulle have? Hvad syndes du om ideen ?
Dbh Casper Kromann Nielsen |
Det findes skam allerede. Jeg mener det er Anders Sørensen herfra, der har lavet et IRC chatrum til Amino'er. Det er ikke så flittigt besøgt, men det har helt klart potentialet, hvis folk er til instant messaging. Selv er jeg gladere for et forum, man kan komme og gå fra, som man vil.