Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investeringsforening?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer!

 

Jeg er kun 18, men har en idé om at man kan tjene penge på at investere i lejligheder og udleje disse, for så at vente på eventuelle værdistigninger.

Det er jo logisk, at det er lettest at tjene penge hvis man køber lejligheden kontant, så man slipper for at låne penge af banken/realkreditinstituttet.

Kan det lade sig gøre at få investorer med på den idé? Og hvordan skulle det evt. praktiseres? Er det desuden lovligt at "låne" penge af investorer til den slags?

 

Mvh

Fra -
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et farligt marked, specielt lige nu. Jeg kan dog fortælle dig at det er en af de hurtigste måder at blive rig på hvis det gøres rigtigt. Har en god ven der lavede dette og han var god for 16 millioner  efter 3 år. Du skal dog ikke lade dig ophidse alt for meget af de store tal da det som sagt også er et farligt marked. Der er blandt andet mulighed for at blive fanget i nogen grimme cash flow fælder.

Men hold dig til tanken og hold gang i ilden, og tag det nu langsomt. Bliv klog før du kaster dig ud i noget.


Fra Birkerød
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 127
Fra  Biztrader.dk gratis virksomhedsbørs Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg ikke råde dig til.

 

His det er lejligheder, skal du forvente en hulens bøvl med lejerne. og en lejelovgivning som er udlejerfjendsk.

 

Hvis vi tænker på det med at skyde pengene ind kontant og ser helt bort fra en potentiel gevinst på værdistigning, vil

dette ikke blive en "gevinst" fordi ens alternativforrentning vil være højerer med en mindre risikoprofil. PT kan du låne i fast ejendom

til mellem 2% og 5% alt efter løbetid. Dette kan man relativt risikofrit forrente bedre....

 

Biztrader.dk opret gratis salgs annoncer inden for køb og salg af virksomheder. Gratis online virksomhedsbørs.

Fra -
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Glenn Nielsen:

Det vil jeg ikke råde dig til.

His det er lejligheder, skal du forvente en hulens bøvl med lejerne. og en lejelovgivning som er udlejerfjendsk.

Hvis vi tænker på det med at skyde pengene ind kontant og ser helt bort fra en potentiel gevinst på værdistigning, vil

dette ikke blive en "gevinst" fordi ens alternativforrentning vil være højerer med en mindre risikoprofil. PT kan du låne i fast ejendom

til mellem 2% og 5% alt efter løbetid. Dette kan man relativt risikofrit forrente bedre....

 

Til at starte med så kommer lejeloven jo helt an på i hvilket land lejligheden ligger i. Ud over det så vil jeg mene at både dine råd og tal er baseret på en dårlig deal du engang selv har været igennem. Husk nu lige at fordi ting har været sådan da du gjorde det, betyder det ikke de er sådan altid.

Det kan sagten lade sig gøre at lave gode penge på dette, men som jeg sagde skal man vide hvad man laver ellers vil man som dig komme dårligt ud af det.

 

 


Fra Birkerød
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 127
Fra  Biztrader.dk gratis virksomhedsbørs Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Fuldstændig enig.

 

Jeg har dog aldrig været i ejendomsbranchen som investor.

Biztrader.dk opret gratis salgs annoncer inden for køb og salg af virksomheder. Gratis online virksomhedsbørs.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)