Hej Aminoer, Mødebooking er et stærkt og målrettet markedsføringsparameter, da du selv har indflydelse på målgruppen, samt ikke selv skal bruge tid på at åbne døren til dine nye potentielle kunder, og kun kommer ud til kunder der allerede har bekræftet interessen! Så overvej hvor meget fx 5 møder mere om måneden vil være værd for jeres sælgere? Kontakt os nu, og kom dog ud til jeres nye kunder i en fart! |
Hej Kristian.
Kan du holde varmen syd på
Det er et super godt tilbud, som jeg kan forstille mig, er svær at sige nej tak til, men... jeg tror, at virksomheder holder sig tilbage, fordi I ringer fra udlandet. Jeg tror at de fleste potentielle kunder har en "naiv" forstillingen om, at dine medarbejdere lyder ligesom indere der snakker engelsk.
Og da det nok ikke er tilfældet med din virksomhed, så tænkte at jeg lige vil hjælpe dig med en løsning, der kan dementere denne forstilling.
Har du selv tænkt på videooptagelse af din virksomhed og jeres service for danske virksomheder, altså LIVE optagelser af jeres arbejde - dette vil absolut skabe tillid og fortrolighed til jeres service, på et højere niveau end tekster kan, hvis den blev lagt på forsiden af din hjemmeside.
Det var bare en ide... for free
Held og lykke i syden