milliondollarwebshop.com vh Thomas |
Du slettede jo alligevel min tilmelding.
Desuden har du vist snart oprettet 5 tråde med det her link?
milliondollarwebshop.com vh Thomas |
Watches inspired by fighter jets
Du slettede jo alligevel min tilmelding. Desuden har du vist snart oprettet 5 tråde med det her link? |
Hej swon, din tilmelding er ikke en webshop! vh Thomas |
Det er jo så din vurdering. Det er en hjemmeside, online på internettet. - web Andre har tidligere vurderet den som en webshop. Var nu også mere at vi godt har set dig nu jeg gjorde opmærksom på. |
hej swon, jeg har valgt at kalde en webshop for en webshop når der er en indkøbskurv, en checkout proces og en betalinsløsning. hvis du skulle få den løsning i fremtiden er du mere end velkommen. vh Thomas |
Nu er der mulighed for a få sin egen artikel max 200 ord med et keyword link til sin shop og et billede af et produkt f.eks en bestseller fra sin webshop. artiklem skal være på engelsk da det er et .com webshop katalog her er et eksempel: http://milliondollarwebshop.com/blog.php vh Thomas |
Hej Thomas
Har lige tilmeldt
Men om jeg har gjort det rigtigt, er jeg ikke klar over, kan du tjekke...valgte plads 9 |
Hej, tak for din tilmelding, vil anbefale du uploader et billede af f.eks din bestseller for at få interesserede til at klikke på dit link, et produkt billede siger mere end 1000 ord :-) du kan bruge dit login og password du har fået tilsendt. husk du kan skrive en artikel max 200 ord og send den til mig på webmaster@milliondollarwebshop.com, artiklen får et link til din shop med et keyword du vælger at bruge. Der kan også sendes et billede med på max 200x200 pix .gif, .jpg eller .png artiklen bliver published på bloggen milliondollarwebshop.com/blog.html ps syntes du har nogle gode produkter :-) vh Thomas |