Som overskriften siger, så søger jeg lidt hjælp til joomla - Virtuemart. Min kontakt os form virker ikke. Jeg er ikke så meget html nørd at jeg kan se via koden om der er en fejl eller hvad.
Men, fejlen kommer som at man får en fejlbesked tilbage i sin email når man har sendt en forespørgsel afsted via formen.
Jeg har lige testet den og det så ud til at virke fint.
Men ellers findes der mange alternative kontakt forms til Joomla. Et af de mere avancerede som jeg bruger meget er chronoforms. Det kan også være noget med din mail opsætning der er galt, men det så det ikke ud til da jeg testede.
Det der sker er ingenting! Jeg får ikke nogen mails. Jeg prøvede lige selv og der fik jeg bare en mailer deamon tilbage besked? Jeg bruger et system der hedder plesk, men hvor emails bliver videresendt til min outlook, da jeg ikke altid synes pleask er godt nok. Er der noget jeg skal ændre for at emails fra kontakt formen kan modtages?
Har i der har testet den, ikke modtaget en fejlbesked tilbage i jeres email?
Øg din synlighed, brug en freelance markedsførings manager som mig...
Hvis du logger ind i Joomla administration > Går op i Komponenter og vælger Kontakter.
Herinde retter du så den kontakt der er oprettet. Hvis ikke der er en, så opretter du ved at trykke på "Ny".
Når du herinde har indtastet din mailadresse, så bliver henvendelserne på din kontaktform sendt til dig. Pt sendes henvendelser til fiktiv mailadresse som er oprettet af joomla mail@mail.com, og derfor får man fejlmeddelelse.
Super, det er gjort nu, det virker bare... Tusind tak for hjælpen. Fik lige samtidig sat lidt info ind, som jeg havde ledt efter hvordan jeg gjorde i lang tid... Joomla er stadig nyt for mig, men det virker som om, der er mange gode muligheder i det system.
Øg din synlighed, brug en freelance markedsførings manager som mig...