Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til kontakt form i Joomla Virtuemart

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften siger, så søger jeg lidt hjælp til joomla - Virtuemart. Min kontakt os form virker ikke. Jeg er ikke så meget html nørd at jeg kan se via koden om der er en fejl eller hvad.

Men, fejlen kommer som at man får en fejlbesked tilbage i sin email når man har sendt en forespørgsel afsted via formen.

Min webshop kan ses her www.hot-wheels.dk

Håber nogen kan hjælpe lidt her, har selv sat det hele op ved hjælp af en ven, som jeg desværre ikke kan spørge om hjælp til emnet.

Ja, jeg ved godt det ikke er verdens mest proff shop, men det hele har ikke kostet mere end tiden jeg har brugt! :-)

Øg din synlighed, brug en freelance markedsførings manager som mig...

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 09
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 10:44

Jeg har lige testet den og det så ud til at virke fint.

Men ellers findes der mange alternative kontakt forms til Joomla. Et af de mere avancerede som jeg bruger meget er chronoforms. Det kan også være noget med din mail opsætning der er galt, men det så det ikke ud til da jeg testede.

Mvh Mikael

Billig hjemmeside hos www.AzureX.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 11:02

Det virkede også fint da jeg testede den...? Hvad er problemet helt præcist?

Virtuemart

Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Skrevet kl. 12:33

Det der sker er ingenting! Jeg får ikke nogen mails. Jeg prøvede lige selv og der fik jeg bare en mailer deamon tilbage besked? Jeg bruger et system der hedder plesk, men hvor emails bliver videresendt til min outlook, da jeg ikke altid synes pleask er godt nok. Er der noget jeg skal ændre for at emails fra kontakt formen kan modtages?

Har i der har testet den, ikke modtaget en fejlbesked tilbage i jeres email?

Tilmeldt 10. Jan 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:21

Hej

Kan du ikke oprette den gennem komponenter -> kontakter, og derefter opsætte et menupunkt, linkende til kontakten?

Mvh.

naturmedicin mod stress

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 09
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 13:22

Hej Kim.

Hvis du logger ind i Joomla administration > Går op i Komponenter og vælger Kontakter.

Herinde retter du så den kontakt der er oprettet. Hvis ikke der er en, så opretter du ved at trykke på "Ny".

Når du herinde har indtastet din mailadresse, så bliver henvendelserne på din kontaktform sendt til dig.
Pt sendes henvendelser til fiktiv mailadresse som er oprettet af joomla mail@mail.com, og derfor får man fejlmeddelelse.

Vh

Dennis

Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Skrevet kl. 13:54

Super, det er gjort nu, det virker bare... Tusind tak for hjælpen. Fik lige samtidig sat lidt info ind, som jeg havde ledt efter hvordan jeg gjorde i lang tid... Joomla er stadig nyt for mig, men det virker som om, der er mange gode muligheder i det system.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)