Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner til Adwords, Analytics og Seo.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. Dec 07
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg oplever at der er flere og flere håndværksmestre, der gerne vil gøre brug af Adwords, Analytics og Seo. Men jeg kan kun være med i meget grove træk, så jeg vil høre om der er en her inde på Amino, som bor tæt på Esbjerg som ved hvad der skal til.

Hvis du kender en som er meget dygtig eller du selv er, vil jeg gerne have en mail på kontakt@danskmesterservice.dk

Med venlig hilsen

Allan Schjern

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 01:22

Er der en speciel grund til at vedkommende skulle komme fra Esbjerg eller omegn af andre årsager end at et møde ville være lettere? :-)

Selve Adwords- og Analytics-arbejdet foregår jo online, og der ville man nok prioritere mange andre ting end leverandørens geografiske placering ;-)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. Dec 07
Skrevet kl. 06:53

Det er kun fordi de fleste kunder befinder sig i området.

Jeg vil meget gerne have at "girafen" bliver set af kunden.

Hvor kommer du fra?

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 30. Nov 08
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 08:14

Hej Allan

Jeg kan hjælpe med Google Analytics - og til priser der er afstemt til kundens behov.

Jeg afholder desuden online-kurser i Google Analytics på hhv. 1 og 2 timer + giver support, hvis det er nødvendigt. Disse kurser er også til priser, hvor alle kan være med.

Jeg bor desværre ikke helt i nærheden af Esbjerg, men, hvis du er frisk på at holde et online-møde - og se, hvor smart og enkelt det er, så lad os starte der.

Jeg har tidligere holdt møde med jylland på denne måde og kunden var yderst tilfreds. Du kan se en udtalelse nederst på denne side fra Susanne

Mvh

Chrilles

Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. Dec 07
Skrevet kl. 08:53

Mine kunder sætter stor pris på at se girafen live:-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 09:07

God pointe :-)

Jeg kommer fra Aalborg, men har heller ikke tid til flere opgaver, jeg var bare nysgerrig :-)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. Dec 07
Skrevet kl. 09:57

Joachim Løvgaard:

God pointe :-)

Jeg kommer fra Aalborg, men har heller ikke tid til flere opgaver, jeg var bare nysgerrig :-)

Du er velkommen i Esbjerg Big Smile

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)