Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Antal daglige ekspeditioner i en butik?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 07:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg lavede på et tidspunkt et tilbud til en boghandel på Sjælland (i en mellemstor by), som er del af en kendt kæde.
Tilbuddet blev lavet på noget juleindpakning - her regnede butikken med 1000 ekspeditioner om dagen i december.
(December er selvfølgelig højsæson og der er nok ikke lige så mange resten af året.)

Tilmeldt 25. Jun 08
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 08:54

1000 ekspeditioner om dagen lyder som virkeligt mange for en specialbutik.  Men selvfølgelig i en større boghandel i Juletiden er der tryk på.  Det må være svært at anslå et generelt antal ekspeditioner for specialbutikker.  I vores lille butik har vi ca 20 ekspeditioner om dagen når vi har åbent.

Mev venlig hilsen

Vibeke Kristensen

Keramik Krus og Kopper.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 15. May 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 10:12

Hej Hans .

Jeg tror bare du skal tage knoglen og ringe til nogen af de butikker du vil sammenligne dig med...

Af personlig erfaring kan jeg bidrage med,  at en butik i dansk supermarked kæden, har til mig personligt, oplyst rimelige følsomme oplysninger..

Såååeee grib knoglen og bliv overrasket !!!

Held og lykke..

Hallandson

Tilmeldt 16. Jan 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:54

Jeg har i gennemsnit 1200 betalende kunder om dagen, og omsætter gennemsnitligt for 5.5mill. kroner månedligt. Jeg er varehuschef i et Lidl supermarked på sjælland.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)