Hanna ville i dag tage Google Advertising Professional eksamen, men blev på prometric.com stoppet af, at hun ikke kunne vælge engelsk som sprog, kun alle andre sprog.
Er der nogen andre, der har oplevet ikke at kunne komme videre med eksamen fordi engelsk ikke kunne vælges?
Jeg er ikke sikker, men er den amerikanske / engelske version af testen ikke blevet erstattet med Google Advertising Fundamentals Exam? Hvis ikke den allerede er blevet erstattet, vil jeg i hvert fald anbefale til den nye kommer. Så slipper "Hanna" for at tage testen to gange..
Hanna ville i dag tage Google Advertising Professional eksamen, men blev på prometric.com stoppet af, at hun ikke kunne vælge engelsk som sprog, kun alle andre sprog.
Er der nogen andre, der har oplevet ikke at kunne komme videre med eksamen fordi engelsk ikke kunne vælges?
Venlig hilsen,
Christian
Hej Christian,
Den nye eksamen skulle være lige om hjørnet, både på engelsk og på dansk. Jeg fik dog at vide, da jeg besøgte Google i Dublin i sidste måned, at den danske eksamen nok ville komme lidt efter den engelske. Det var desuden mit indtryk at Google dropper Prometric til fordel for deres eget system, som samtidig også er bedre sikret mod snyd. Måske har de allerede deaktiveret den engelske eksamen i Prometric, fordi den nye er ved at være klar på engelsk.
Det ville være super hvis den, der først opdager, at Google er klar igen lige smider et link til info her
Har netop haft Google i røret og den engelske eksamen er klar her i slutningen af januar.
Fik igen bekræftet at den danske først kommer senere. Det spændende
bliver dog de forskellige niveauer eksamen kan tages i samt at de er
målrettet forskellige områder af AdWords. Der bliver i hvert fald rigeligt at se til, for dem der godt vil være kvalificerede i det hele