Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dét, at canvasse....

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Go'daw - jeg hedder Lars Larsen, jeg har et godt tilbud til dig.........

Den kender vi jo alle. Men hvordan gør I, når I tager tlf og canvasser?

Kan I ikke komme med en konkret måde i sælge på i tlf. Hvad siger I?

Prøv at skriv præcis hvad det er I siger, når den potientielle kunde tager tlf:

• Goddag du taler med xxx, jeg ville høre om I kunne være interesseret i.... 
  • Hej du taler med xxx fra xxx, jeg arbejder med xxx og jeg er interesseret i jeres virksomhed fordi I sælger yyy og vil derfor gerne have lov til at præsentere mit produkt, som kunne være interessant for jer.....

Tror faktisk det kunne være ret sjovt SAMT LÆRERIGT, at høre hvordan andre canvasser.
Det kunne jo være at man kunne lære noget eller finde ud af, hvorfor man ikke får kundemøder/opgaver, at man siger det på en forkert måde, er for frembrusende/forsigtig osv...

Lad høre Big Smile

:-) Dorthe                          

Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:57

Det du bør gøre er at få dig en ekspert til at overhøre dig når du ringer ud og får dig rettet til.

og lærer dig lidt om spørgertknik samt indvendingsbehandling.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 11:05

Hej Dorthe, 

Du er velkommen til at give mig et kald på 28316140, så skal jeg give dig et lille lyn kursus. (gratis)

Har arbejdet med telefon canvas i mange år. 

Kristian Ole Rørbye

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 11:14

Tror i misforstor Tråden lidt :)

Gik denne ikke på at lade forskællige komme emd deres åbnings Canvass ?

jeg har aldrig canvasset. men jeg ved hvad der får mig til at lægge på :)

Når tele sælger ringer til mig og er usikre. eller ikke intraserede i det de sælger.
og og så er der den anden type der selv om jeg har fortalt ham at jeg ikke er intraseret bliver ved...

med usikker mener jeg "øh" hører ikke til i en samtale med folk som du gerne vil i dialog med.
det handler i første omgang om at du skal på en kort og precis måde få dem til at forstå hvad du gerne vil tilbyde dem eller i dialog omkring.

har vist engang hørt at det handler ikke om at få folk til at sige ja.
det handler om at få dem til at sige nej hurtigt. for at du ikke spiller tid på dem der skal presses til at sige ja til et møde og aligevel ikke er intraseret.

dem der kommer med et hurtigt ja efter du har leveret hvad det drejer sig om har med garanti også stører sansynlighed for at købe noget, når det kommer til stykket :)  

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 13:25

Misforstået er det nu ikke helt, men det er til hjælp og lærdom for os alle. Så alle forslag er velkomne Smile Det er mest tænkt for at få en dialog/debat igang mellem aminoerne.

Hvad siger den, som lige har fået CVR til sin rengøringsvirksomhed, når han skal ringe ud til sine første mulige kunder? Hvordan skal han begærde sig i tlf? Hvordan henvender håndværkeren sig bedst til entreprenøren, når han gerne vil være deres underleverandør? Hvordan takler I et nej tak - fortsætter i ufortrødent salget i håb om salg? Har I nogle særlige fif, I synes altid har virket for jer!

:-) Dorhe

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)