Hej Amino. Jeg har fået en genial ide, syntes jeg selv. Men før jeg bliver helt ekstatisk kunne jeg godt tænke mig at høre en mening eller to fra neutrale sider. Ideen: 4 uddannede lærere sætter sig sammen og laver undervisningsmateriale med henblik på alle aldre. Dette undervisningsmateriale lægges gratis på nettet, så andre lærere har mulighed for at bruge det gratis. Bag i, og midt i dette materiale er der en enkelt eller to sider med reklamer for virksomheder. Disse virksomheder betaler et årligt beløb for at deltage i dette materiale, samtidig med de får reklame på hjemmesiden hvor materialet udbydes.
Så annoncøren betaler for: Reklame i undervisningsmateriale. Reklame på hjemmesiden.
Materialet er hovedsageligt møntet på læreren da jeg er lidt i konflikt med mig selv, om jeg kan tillade reklamer i materialet som skal udleveres til eleverne.
Jeg håber det kan lade sig gøre at få interesserede annoncører til at reklamere til lærerne.
Jeg havde selv forestillet mig omkring 1000 – 2000 kr. pr år for denne reklame.
Så vil jeg gerne have både ris og ros til ideen, inden jeg bruger meget mere energi på den.
På forhånd tak. |
Hej Søren
Prøv om du kan få fat i folk her og se om din Idé kan få følgeskab fra de personer du henvender dig til.
Mvh
juul