Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regler omkring Facebook og "sweepstakes" / konkurrencer.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 19. Mar 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey.

Jeg sidder lidt i den situation (endnu en gang). At jeg er gået lidt død i en ide, da den involvere nogle konkurrencer på facebook. Men har ikke rigtig kunne finde ud af hvad reglerne er på det punkt. 

Uden at give andre mine ideer, så er det generalt for konkurrencer på facebook jeg søger lidt info.

- Hvilket lands regler går konkurrencen ind under, når den foregår på Facebook?.

- Hvad må man og hvad må man ikke lave af konkurrencer?. Er der specielle regler for lotterier? 

- Hvordan er reglerne, hvis brugerne ikke behøver at betale for at være med?.

Og eventuelt også lidt om, hvis man f.eks donere en vis % del af overskuddet til velgørenhed, hvilke regler skal så overholdes. 

Som sagt er det en lidt omfattende omgang assistance jeg har brug for her. Så håber at der er nogle der er friske på at give lidt inputs og måske også guide mig i den rigtige retning af hvor jeg kan finde de informationer jeg søger. :) 

På forhånd tak. 

Fra Herlev
Tilmeldt 19. Mar 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 03:53

Mmh ved ikke om det er mit indlæg der er dumt.

Men kan det virkelig være rigtigt at der ikke er nogen, som har forstand på sådan noget her, eller som kan guide mig i den rigtige retning?. 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 19:14

hvis du googler ´facebook konkurrencer jura´ så kommer der 4-5 amino svar frem ...

hilsner

dann s.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)