Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

.psd til Joomla template. Laveste pris?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en slicer, der kan konvertere mine .psd filer til et velfungerende joomla template, der overholdes standarderne. Hvem kan tilbyde dette til en god pris? Jeg er ikke interesseret i at betale over 1000kr pr. konvertering da denne burde kunne løses af en udenlandsk slicer på relativt få timer.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 23:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Komplekse template kan ikke slices på et par få timer uanset hvad - så hvis de kvalitativt skal leve op til visse krav og også vises ensartet i de mest udbredte browsere så skal du regne med at nogle templates kan tage betragteligt længere tid end et par timer.

Men hvis du finder en der vil arbejde gratis eller tæt på så :P

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 23:15

Ronnikc:
Komplekse template kan ikke slices på et par få timer uanset hvad - så hvis de kvalitativt skal leve op til visse krav og også vises ensartet i de mest udbredte browsere så skal du regne med at nogle templates kan tage betragteligt længere tid end et par timer.

Nej, nogle templates vil selvfølgelig tage længere tid - det er klart.

Ronnikc:
Men hvis du finder en der vil arbejde gratis eller tæt på så :P

Ja, og en standard opgave som denne burde kunne outsources til netop dem som vil arbejde til 100kr i timen. 

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 00:35

Du skal være velkommen til at sende mig et eksempel på en opgave du gerne vil have løst til 1.000,- så skal jeg se hvad jeg kan gøre.
Dog vil jeg sige, at hvis der er store krav til avancerede features, hvis designet indeholder tricky elementer som du forventer er cross browser ned til IE6 etc, så kommer det til at knibe.

Modsat, hvis du ofte har opgaver, ikke kommer med designs der kræver blod, sved og mange tårer, samt evt selv skriver specs på engelsk, så har jeg folkene der kan ;-)

Du kan fange mig på 70 272 072 eller nl@css-outlet.com

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 11. Jan 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 01:04

Jeg er måske ikke så aktiv på denne side, men umiddelbart lyder det spændende.
Kontakt mig på jakobhenner [at] gmail [dot] com.

Har stor erfaring med Joomla, og har selv opbygget designet til min side (C4D

Edit: Nårh ja XHTML validerer også.. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)