Jeg søger en slicer, der kan konvertere mine .psd filer til et velfungerende joomla template, der overholdes standarderne. Hvem kan tilbyde dette til en god pris? Jeg er ikke interesseret i at betale over 1000kr pr. konvertering da denne burde kunne løses af en udenlandsk slicer på relativt få timer.
Komplekse template kan ikke slices på et par få timer uanset hvad - så hvis de kvalitativt skal leve op til visse krav og også vises ensartet i de mest udbredte browsere så skal du regne med at nogle templates kan tage betragteligt længere tid end et par timer.
Men hvis du finder en der vil arbejde gratis eller tæt på så :P
Komplekse template kan ikke slices på et par få timer uanset hvad - så hvis de kvalitativt skal leve op til visse krav og også vises ensartet i de mest udbredte browsere så skal du regne med at nogle templates kan tage betragteligt længere tid end et par timer.
Nej, nogle templates vil selvfølgelig tage længere tid - det er klart.
Ronnikc:
Men hvis du finder en der vil arbejde gratis eller tæt på så :P
Ja, og en standard opgave som denne burde kunne outsources til netop dem som vil arbejde til 100kr i timen.
Du skal være velkommen til at sende mig et eksempel på en opgave du gerne vil have løst til 1.000,- så skal jeg se hvad jeg kan gøre. Dog vil jeg sige, at hvis der er store krav til avancerede features, hvis designet indeholder tricky elementer som du forventer er cross browser ned til IE6 etc, så kommer det til at knibe.
Modsat, hvis du ofte har opgaver, ikke kommer med designs der kræver blod, sved og mange tårer, samt evt selv skriver specs på engelsk, så har jeg folkene der kan ;-)
Du kan fange mig på 70 272 072 eller nl@css-outlet.com
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline