|
7. Er sitemaps gode eller dårlige? |
tak for et godt indlæg.
Debat
|
7. Er sitemaps gode eller dårlige? |
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.
|
tak for et godt indlæg. |
|
1. Alle er ikke gode. du kan få en masse indgående links, ved at tilmelde dig dem alle. 2. forstår ikke hva du mener. 3. bedst med danske sider, hvis din side er dansk, og handler om f.eks. sjælland. det kommer også an på om siderne er relevante. man bliver ikke "straffet" 4. det er duplicate content, og google kan smide dig af deres søgemaskine for det i værste tilfælde. 6. man må godt oversætte en artikel :) 7. JA |
.
|
Super guide Frank... og ja, det med at tilføje forskellige gode artikler til artikeldatabaser er en rigtig god idé. Og rigtig gerne til flere af slagsen. Det har jeg personligt haft succes med, indenfor flere emner. Derfor jeg også har skabt min egen artikeldatabase på www.avido.dk hvor man kan tilføje artikler med op til 3 links. Men der findes jo også mange andre artikeldatabaser, så det er bare at rubbe neglene og få skrevet nogle gode informative artikler med links til egen side og få dem tilføjet til diverse artikeldatabaser. |
Venlig hilsen, Steffen Gregersen
Fundraiser og ejer i Aktiv Fundraising ApS
|
Tak for alle de gode linkbuilding tipsene. Har læst et par bøger på SEO, men beskrivelserne har været alt for generiske, så man har ikke vidst hvor man skulle starte med linkbuilding. Det ved jeg nu :) |
|
Jeg er meget enig i dine betragtninger! Thumps up Har selv prøvet at give en lidt anden vinkel på linkkataloger i mit første indlæg som handler om hvordan man bruger rabatkuponer/-koder i sin linkbuilding. Disse rabatkataloger fungerer som linkkataloger ofte bør fungerer, idet de tilfører en reel værdi til brugeren. Derudover er der også ofte en ret striks udvælgelsesproces, som dog går hurtigt fordi meget få ser og bruger denne mulighed. Derfor er det et oplagt sted at starte sin linkbuilding hvis man har en webshop :-) Håber der er nogen der kan finde det interessant at læse om. |
|
Tusind tak for lynguiden! Manglede virkelig noget at tage udgangspunkt i! |
|
1000 tak for alt den viden! |
Ung iværksætter med store drømme