Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vuder min hjemmeside/webshop

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 477
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det nu endelig skulle være, hvad tager i så for en fuld webutik inklusivt design :)?

Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 21:10

Hej

Jeg kan tilbyde en webshops løsning med design og opsætning, betalingsmodul og webmaster funktion for mellem 500 og 1000 kroner om måneden.

Er du interesseret i at se referencer er du velkommen til at skrive en pb herinde,

hilsen Thomas

inkasso tilbydes inkasso

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:12

Christopher:

Hej allesammen

MAnge tak for alle de gode svar ;).

jeg tror hellere jeg må gå igang med at lave en ordentlig hjemmeside til hende. tror desværre ikke hun vil betale, da det kun er en fritids beskæftigelse. jeg hjælper dog kun for at være høflig ;)

WP E-commerce kan du også bruge Paypal, de tager kun Fee+ % af salget. det er en god alternativ løsning, og du betaler kun hvis du sælger noget:)

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Oct 08
Skrevet kl. 21:21

500-1000 kr om måneden er alt for dyrt for min mor, da det jo kun er en fritids beskæftigelse.

JEg tror jeg vil tjekke WP E-commerce ud :) mange tak Bautik

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:24

Christopher:

500-1000 kr om måneden er alt for dyrt for min mor, da det jo kun er en fritids beskæftigelse.

JEg tror jeg vil tjekke WP E-commerce ud :) mange tak Bautik

Ingen problem, du må sige til hvis du skal have hjælp undervejs:) jeg har lejet lidt med det:)

men husk husk ALL IN ONE SEO PACK & fixe permalinks, det er meget vigtigt :) Kan sagtens hjælpe dig opsætningen af det hvis det kniber. Per at bruunmedia.dk hvis det er!

Mvh

Per Jespersen

PS: Har et Webshop link Katalog som du kan tilmelde siden, det hjælper lidt på Søgeoptimeringen i sidste ende:) Webshop-guide.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:02

Hej,

Jeg synes siden er rigtig fin!
Jeg og en ven har udviklet et WordPress-baseret webshop-system, så man ville nemt kunne flytte hele den side du har lavet over i vores system og tage udgangspunkt i det. Og det ville stadig være samme form for administrationsmodul.

Vi har kaldt løsningen for WebShoop og den giver din mor mulighed for at tage imod betaling via PayPal og bankoverførsel. (Hvis butikken senere bliver stor kan hun også godt bruge en PBS-løsning til at tage imod betalingskort)

Jeg skriver lige til din mail med mere info :)

Bedste hilsner,
Maria

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Oct 08
Skrevet kl. 14:28
Fra Skagen
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 14:37

Hej christoffer jeg har et eksempel på hvordan det kan se ud unden det koster en krone, med wordpress og pluginnet wp-ecommerce og paypal som batalings side (Det koster dog gebyr for hver transaktion)

www.vitalcoaching.dk

Dbh

Morten.

Opsætning af wordpress, som cms eller blog:

Wordpress Academy

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Oct 08
Skrevet kl. 14:49

Hej morten.

Det ser faktisk rigtigt fornuftigt ud :)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:14

Hej Christopher,

Det er helt klart en af de flottere og mere brugervenlige websites, jeg har set, igennem amino.

Dog ville jeg altså endelig fjerne de der fjollede smileys. Det ødelægger efter min mening det professionelle og seriøse look, idet smileys er noget, man kun bør bruge i mail, forum indlæg og sms'er.

Hilsen

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)