Min mor hjemmeside er www.liwe.dk, hun sælger hjemmedesignet pigetøj til piger 2-10 år. det tog mig 1 time lige at bikse, denne lille side sammen, med et system hun kan finde ud af. og som ikke er en dyr webshop. :)
Jeg vil gerne høre jeres bedømmelse her inde på amino. ?
er det en god hjemmeside?
Hvad kan laves bedre ?
Er designet godt?
Hvad kan laves bedre ?
Håber i kan give mig godt og konstruktivt kretik, og vil hjælpe mig med at hjælpe min mor :)
Hvis det er en webshop synes jeg næsten man skal kunne bestille uden at skulle kontakte nogen. Er ikke sikker på folk gider ring og maile og gøre ved med mindre i er de eneste som sælger den slags tøj eller man virklig vil have det.
og jeg arbejder på at finde et shop system som min mor kan fælge med på og hvor man kan købe med andre måder end at skulle have kontakt til pbs :) kender du nogle gode shop systemer med flotte og passende designs ?
- Der skal være et betalingsmodul på hjemmesiden, når vi snakker fysiske produkter. Alt andet virker ret useriøst
- Jeg kan ikke finde rundt på de forskellige sider. Selve måden at have en masse tekst, billede og en pris fungerer ikke for mig. Jeg bliver også meget forvirret over der er samme produkter på samme side.
Alt tekst og side redigering står min mor selv for, har brokket mig meget til hende, hun lytter dog ikke. jeg er helt enig med at smileys og uden betalingsmodul er useriøst. er dog i tvivl om hun gider ligge penge i en god webdesigner. da jeg ikke ligefrem er den bedste designer.
Du kan evt kigge på Wordress E-commerce Plugin (http://www.instinct.co.nz/e-commerce/) som er et ganske udmærket webshop plugin til wordpress, og passer til alle designs. Epay har udviklet betalingsløsning som kan integreres med det.
Du burde også kigge lidt på permalinks så du kan få en ordenlig link struktur samt ALL IN ONE SEO PACK til at optimere alle sidernes titler, beskrivelser og søgeord:)
jeg tror hellere jeg må gå igang med at lave en ordentlig hjemmeside til hende. tror desværre ikke hun vil betale, da det kun er en fritids beskæftigelse. jeg hjælper dog kun for at være høflig ;)