Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betaling til webside med kreditkort!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 24. Mar 09
Indlæg ialt: 91
Fra  Casa Mundo Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad skal der til for at man kan modtage betaling med kredit kort via sin webside?

På forhånd tak for alle svar!

Piaemilia

Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 20:16

Hej

Det nemmeste og klart billigste, er at tilføje et Paypal betalingsmodul, det koster ikke noget i oprettelse og kun et par få procent i gebyr. Det eneste kort det ikke kan modtage er Dankort.

Du kan gå ind på Paypals hjemmeside og tilføje betalingsmodulet til din side, har du brug for hjælp kan du bare sende mig en besked

Mvh Thomas

inkasso tilbydes inkasso

Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 399
Fra  Butikki Skrevet kl. 20:18

Du kan overveje Micropayments. Det fungerer ret godt og kunderne kan betale med Dankort, VISA, MasterCard og American Express. Der kan dog maks. betales 1000 kr. ad gangen.

/Kjeld

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 21:30
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:04

Jeg vil også anbefale PayPal. Ellers er der det danske Ewire, som fungerer, men jeg ville ikke selv bruge det.

Hvis du vil have en "rigtig" betalingsløsning, som mange internetbutikker benytter sig af, skal du have en aftale med PBS. Derefter kan du benytte dig af en af de mange betalingsløsninger (quickpay, epay osv.)

Det er ret dyrt at få sådan en betalingsløsning. Jeg regnede mig forleden frem til, at man skal sælge for over 30.000 kr om måneden (ca.) for at det kan betale sig i forhold til, hvis du benytter dig af PayPal. Dog vil en del kunder sikkert opfatte dig mere seriøs, hvis du har en PBS-godkendt betalingsløsning :)

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 11:09

Vil helt klart også anbefale paypal. Når det først er sat op (hvilket er nemt) Så køre det bare, ingen problemer med at finde ud af det.

Ewire har jeg ikke selv prøvet, kun sat et modul op. men ikke set det igang :D

Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 399
Fra  Butikki Skrevet kl. 11:14

Ulempen ved PayPal er, at det er hammerdyrt. Micropayments koster blot 0,25 kr. pr. transaktion - og så kan kunden bruge Dankort.

/Kjeld

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Mar 09
Fra  Casa Mundo Skrevet kl. 22:04

Hej Maria

Når du henviser til at PBS er en dyr løsning mener du så også det er dyrt hvor man vælger løsningen, at man kun kan tage Dankort.

Det koster 750 i oprettelse + 1000 kr i årsabonnement + 300 per måned.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:52

Hej igen :)

Jeg mener mest "mellemløsningen", som de fleste vælger med Dankort, Visa, Mastercard m.fl.

Dankort-løsningen er billigere og er et ok supplement til f.eks. PayPal, hvor man ikke kan tage Dankort. De fleste Dankort er dog også Visa, som man også kan tage ved PayPal.

Derudover koster det et gebyr, som ofte er en vis %-del af transaktionsbeløbet hos PBS hver gang der sker en betaling.

Men 300 kr/md. for dankort-betalingsgateway er alt for dyrt. Det skal du ikke betale :) Jeg har set det til 49 kr i oprettelse og 124 kr/md inkl moms.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Mar 09
Fra  Casa Mundo Skrevet kl. 11:15

Hej Maria

Hvor kan man finde den pris, du henviser til?

Mvh Pia

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)