Tusind tak for jeres feedback. Vi vil nu kigge på det, og få det ændret. Tak for hjælpen :) |
Nu vi er ved det.
Hvad ville i fylde de evt. kommende tomme reklame pladser ud med ?
Tusind tak for jeres feedback. Vi vil nu kigge på det, og få det ændret. Tak for hjælpen :) |
Nu vi er ved det. Hvad ville i fylde de evt. kommende tomme reklame pladser ud med ? |
Jeg synes, at idéen med et website, der tilbyder nem og hurtig arbejdsformidling er super, men jeg saver en hjemmeside, der ser mere gennemført og professionel ud. Rubrikken omkring jeres konkurrence ville jeg ikke mindst rykke ned og sætte de 2 valgfunktioner op, da det jo er den helt afgørende del af jeres service: At man kan tilbyde eller finde arbejdskraft. Personligt ville jeg også finde en mere attraktiv måde at præsentere funktionerne på: en anden skrifttype, eller sætte dem ind i et par rubrikker. Gør det mere lækkert - dét fortjener jeres concept! Mvh Thomas |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Lige en tilføjelse: Det ser heller ikke så godt, at jeres "logo" optræder hele 2 gange. Hvis I fjernede det nederste, ville I også have mere plads at gøre godt med. Thomas |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Tak for feedbacken :)
Vi tænkte lidt på, om du har en mulighed til hvad man så kunne forbedre udover skriftyper osv.? Og vedrørende pladsen, hvor vi har de ting på, er det mere for at hjemmesiden ikke skal virke tom at kigge på, har du evt. et forslag til hvad der kunne tilføjes yderligere på? :) |
Skrifttyper er jo noget, man må prøve sig frem med. Det er lidt svært for mig at udpege nogle særlige, da det også afhænger af jeres endelige design. Jeg kan bare se, at det godt kunne tage sig mere elegant ud. Eksempelvis: Jeres slogan/pay-off "Hjælp til arbejde - Brug for arbejde" er rigtig fint, men jeg ville personligt gøre det en anelse mindre og ikke med så fed skrift. Det ville derudover se mere cool og rigtigt ud, hvis I satte det op under jeres "logo" øverst til venstre. Fjern "logo'et" længere nede. Undgå unødvendige og forvirrende gentagelser, som bare får en til at tænke: "Hvorfor er logo'et der hele to gange - det ser da mærkeligt ud?!" Jeres potentielle kunder skal kunne afkode jeres side nemt og hurtigt, og det mener jeg også de vil gøre, hvis I sætter de to funktioner (under Konkurrence-rubrikken) højere op på siden. De er langt vigtigere. Jeg ville også personligt gøre disse to funktions-overskrifter mindre fede og mere elegante. Hvis I bekymrer jer om, at siden bliver for bar, så er løsningen aldrig at fylde irrelevante ting på (som f.eks logo'et x 2). Læg hovederne i blød og skriv noget mere beskrivende tekst under de to oprettelsesmuligheder (søg arbejde/find arbejdskraft); der kan sagtens stå noget mere, hvor I vækker behovet i jeres potentielle kunder, så de går direkte ind "og gør noget ved det"...og "får det gjort" :-) Til sidst: Der, hvor I skriver Jeg udbyder arbejdskraft, ville jeg ændre det til Jeg tilbyder arbejdskraft. Hellere bruge lidt mere tid på jeres hjemmeside, så den ser flot ud, fremfor bare at få den op at køre hurtigst muligt. Følg evt. noget af det, jeg har skrevet og få det vurderet herinde igen, når I er færdige. I har sgu fat i en ganske fin idé, synes jeg. Mvh Thomas www.tt-tekstforfatter.dk |
Glemte lige at tilføje: Jeres slogan/pay-off "Hjælp til arbejde - Brug for arbejde" er som nævnt rigtig fint. Det fungerer super godt, fordi I skærer helt ind til benet, og man er ikke i tvivl om, hvad man kan få på jeres hjemmeside. Derfor vil jeg også råde jer til at slette det andet slogan "Hvor udbud og efterspørgsel mødes". Det er overflødigt og kunne passe på mange forskellige forretninger, hvorimod det andet er lige jer. Håber, I kan bruge det til noget :-) Hilsen Thomas
|
vil du så mene at vi f.eks skal bruge det i vores logo i stedet for? :)
Vi står også med et andet problem. :) hjemmesiden ligger op til sort arbejde, og vi ved ik hvordan vi bedst undgår at skræmme folk. :) vi har link til skat hvordan man undgår det, men er der nogen der har forslag til hvordan vi bedst sætter det frem så folk ik fejltolker det?? |
Den skriver Could not connect når man besøger siden. Er den lukket eller er i bare igang med at forbedre den ? |
Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte
Ja, sæt sloganet op under logo'et. CVR burde vel være forståeligt nok? :-) Thomas
|