Jeg går i øjeblikket med en ide til et website projekt, som vil gøre det nemmere at nå privatkunder og gøre det sjovere for privatkunder at finde dig. Websitet har jeg valgt at kalde Rabasar. En rabat basar hvor privatpersoner opretter sig gratis, fordi der er tilbud at hente herinde. Det kan sammenlignes med en indkøbsforening. Det er et eksperiment som jeg har startet som en facebook fangruppe. Ideen er meget ny og der er ikke mange fans endnu. Medlemmerne får: Som firma får du: Hertil kommer muligheden for at købe reklamepladser på siden, plus plads på det ugentlige nyhedsbrev. (Det er her Rabasar får mulighed for at tjene lidt selv.) Forudsætningen for at du som firma kan oprettes er, at du er villig til at give ekstra procenter til medlemmerne. Vi vil ikke lave købemulighed på Rabasar, da vi hellere vil skabe trafik på din side. Om du så ønsker at give en rabatkupon via din profil eller oprette et produkt som kun linkes til fra Rabasar, er helt op til dig. Det er min ide i korte træk. Hvad synes du om det? Glæder mig til feedback. Vh Dennis (Ps. Kan du se potentiale i projektet, og er du velbevandret i php / mysql / joomla, og har du lyst til at være med til at bygge det sammen med os som partner, vil jeg gerne høre fra dig. Det vil være en fordel hvis du samtidigt er fra Århusområdet. |
Ok. Jeg tolker Jeres tavshed som om det er dum ide. :)